پیمان یوسفی و علی دبیر دوباره خبرساز شدند


سرویس خبر شماره: 2017003
6 اردیبهشت 1403 ساعت 11:58 ق.ظ |
6.7 هزار امتیاز خبر|

12نقطه نظر

انکار ناراحتی پس از یک تحول بزرگ

پس از اختتامیه برنامه قهرمانان ایران، علیرضا دبیر درباره روابط خود با پیمان یوسفی توضیحاتی ارائه کرد.

پیمان یوسفی و علی دبیر دوباره خبرساز شدند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در هفته های اخیر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با اجرای پیمان یوسفی در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و مجری برنامه در این گفتگو به نماز مستحبی علیرضا دبیر در دیدار با وزیر اسبق ورزش، اما اینکه یوسفی باعث ناراحتی رئیس فدراسیون کشتی شد تا جایی که این برنامه به جنجال کشیده شد، طنز است.

پس از این صحبت ها علیرضا دبیر می خواست برنامه را ترک کند اما در نهایت به گفتگو ادامه داد و برنامه تلویزیونی را تمام کرد. اما شب گذشته و در مراسم اختتامیه برنامه قهرمانان ایران که در سالن کنفرانس صدا و سیما برگزار شد، بار دیگر بحث هایی پیرامون این موضوع مطرح شد.

در این مراسم دعوت شدگان برای دریافت جایزه از سمت راست بالا رفتند و با مجری برنامه، پیمان یوسفی، دست دادند، اما وقتی نوبت به علیرضا دبیر رسید، از آن طرف و بدون دست دادن آمد. با پیمان، یوسفی روی سن آمد و تنها در پایان حضور صحنه ای یوسفی به قرارداد یوسفی توجه کرد.

منشی پس از پایان مراسم در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر نارضایتی خود از پیمان یوسفی گفت: بدجنس نیستم رها کن، بیا بریم

او گفت راهی را در پیش گرفته است که منافاتی با معامله یوسفی ندارد. مسیر نزدیک بود. آیا راه را اشتباه رفتم؟ حواسم نبود

رئیس فدراسیون کشتی اعلام کرد: اطرافیان من آن را می دانند. سعی می کنم در کلامم صادق باشم. من واقعاً به این نمایش نرفته ام زیرا آن را دوست ندارم. درد زبان چیز زیبایی نیست. گاهی شوخی می کنیم و این خوب است. انتظار این را نداشتم

وی تاکید کرد: یک لحظه است که در حال کشتی گرفتن هستید و می بینید که حریف شما خوب است و گارد می گیرید تا پای شما را به دام نیندازد. گاهی اوقات شما در حال بحث و مناظره هستید و آماده اید که آنها چیزی بگویند، اما وقتی قول می دهند که اخلاق و رفتار خود را حفظ کنند و ناگهان چیز دیگری پیش بیاید، به شما ضربه می زند. در هر صورت عصبانی نیستم، چون کینه ای در دل ندارم. برایش آرزوی موفقیت می کنم چون خیلی زحمت می کشد. اما معتقدم انسان باید با کار و تلاش و انشاالله رشد کند.

از پیمان یوسفی نیز درباره این موضوع سوال شد که وی در پاسخ گفت که آیا اختلاف بین او و منشی حل شده است یا خیر. من از آقای دبیر کینه ای ندارم. من هم آنها را نمی شناسم و فکر نمی کنم ناراحت باشند.

یوسفی در پاسخ به منشی که گفته بود سوء نیت وجود ندارد، گفت: خیلی خوبه همه چی خوبه مهم این است که ورزش ما موفق شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی