بعد از تمرین با مورینیو گفتم انصراف می دهم!


سرویس خبر شماره: 1997715
7 فوریه 1402 در 15:23 |
26

0نقطه نظر

او اعتماد مرا گرفت

الکسیس سانچز هنوز انتقال خود به منچستریونایتد را فراموش نکرده و کار خود را در زمان مورینیو یک کابوس توصیف کرده است.

بعد از تمرین با مورینیو گفتم انصراف می دهم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، الکسیس سانچز می توانست یکی از بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال اروپا در سال 2018 باشد، در فصل زمستان بود که این بازیکن شیلیایی از آرسنال به منچستریونایتد رفت. یونایتد 50 میلیون یورو برای جذب سانچز هزینه کرد و همچنین مخیتاریان را به آرسنال فروخت. الکسیس در یونایتد 14 میلیون یورو دستمزد خالص دریافت کرد.

او ستاره جدید تیم ژوزه مورینیو شد اما همه چیز آنطور که می خواست پیش نرفت. شش سال بعد، او در مصاحبه ای با بی بی سی، احساس خود را پس از اولین جلسه تمرینی خود در منچستر بازگو کرد.

1690141

سانچز گفت: من آن را همانطور که هست می گویم و فکر می کنم مورینیو از هر نظر یکی از بهترین مربیان جهان است، اما درون تیم احساسات عجیبی را تجربه کردم و جو غیرعادی وجود داشت.

ستاره شیلیایی ادامه داد: “من برای یک بازی در ترکیب بودم و بلافاصله در بازی بعدی بیرون بودم. گاهی اوقات بازی نمی کردم، سپس ناگهان دوباره بازی می کردم و این روند تکرار می شد. به این ترتیب اعتماد به نفس او به عنوان یک بازیکن از دست می رود. هر بازیکنی بازنده می شود. اعتماد به نفس در چنین شرایطی می فهمی فضای ناسالم ایجاد کرد.

1690142

گاهی اوقات خوب بازی کردم، گل زدم و مورینیو مرا اخراج کرد. من عاشق فوتبال و این ورزش هستم. من از پنج سالگی فوتبال بازی می کنم و اگر توپ را از من بگیرند، مثل این است که شادی ام را از دست داده ام. پس از اولین جلسه تمرینی در یونایتد، به خانه رفتم و به خانواده و ایجنتم گفتم: آیا می توانم قراردادم را لغو کنم و به آرسنال برگردم؟

خداحافظی الکسیس با شیاطین سرخ ماه ها بعد انجام شد. او در سال 2019 به اینترمیلان قرض داده شد. دوره او در منچستریونایتد با 5 گل در 45 بازی به پایان رسید.

مجله اخبار فوتبال خارجی