شاید جیمی وبستر به تازگی بهترین ادای احترام کلوپ را نوشته باشد

به عنوان هواداران لیورپول، همه ما به یورگن کلوپ عشق مشترک داریم، اما وقتی شما یکی از معدود خوش شانس‌هایی هستید که توانسته‌اید با این مرد ملاقات کنید و احتمالاً او را بیشتر مورد توجه قرار دهید – آنگاه رفتن او می‌تواند آسیب بیشتری به شما وارد کند.

جیمی وبستر از حامیان پرشور باشگاه ما است و از طریق موسیقی او، این شانس را پیدا کرده است که با رئیس ملاقات کند و ادای احترام او به او چیزی است که دیدن آن بسیار خاص است.

با توجه به X، Scouser نوشت: “حتی نمی دانم با این یکی از کجا شروع کنم. برای یک بار هم که شده از دست کلمات. تنها چیزی که من می گویم این است که یورگن کلوپ انسان بهتری نسبت به یک مدیر فوتبال است – و این خودش چیزی را می گوید، زیرا فکر می کنم او بهترین مربی فوتبال در جهان است.

بیشتر بخوانید: رد سابق برای همه هواداران صحبت می کند و واکنش اولیه به جدایی کلوپ از لیورپول را به اشتراک می گذارد.

من هرگز نمی‌توانم به خاطر کارهایی که برای من و حرفه‌ام انجام داده است، او را جبران کنم. امیدوارم از طرف همه صحبت کنم وقتی می گویم به عنوان هوادار همه چیز را به او مدیونیم و او به ما چیزی مدیون نیست. برای همیشه یورگن ❤️’

این پیام بسیار زیبایی برای رئیس است و همه ما می‌توانیم موافق باشیم یا حداقل بفهمیم که نوازنده چه می‌گوید، در یک ادای احترام به آلمانی.

ما خیلی خوش شانس بودیم که او را برای مدت طولانی روی صندلی داغ آنفیلد داشتیم و اگر او فکر می کند که اکنون زمان مناسبی برای رفتن است، پس ما چه کسی هستیم که بگوییم این اشتباه است؟

بیشتر بخوانید: “من ویران شده ام” – آلدریج افکار هر طرفدار لیورپول را در ادای احترام صمیمانه کلوپ به اشتراک می گذارد.

این بازیکن 56 ساله همه چیز داده است و نمی توانیم بگوییم که ثمره زحماتی را که او در این باشگاه و این شهر در 8 سال گذشته انجام داده است، نگرفته ایم.

اکنون زمان آن است که ما، بازیکنان و مدیرمان یک فشار نهایی را انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که او به این کمپین پایان می دهد و تا آنجا که ممکن است ظروف نقره ای را به آسمان می برد.

این می تواند 0.1 درصد نهایی را به ما بدهد تا از خط عبور کنیم و به چیزی برسیم که قبلاً هرگز دیده نشده بود.

می توانید نظرات وبستر در مورد کلوپ را از طریق مشاهده کنید @JamieWebster94 در X:

🕯️ EOTK Insider: ادای احترام به الکس ساوت؛ مردی قابل توجه با لحظه کوپ ویژه



https://www.empireofthekop.com/2024/01/27/jamie-webster-klopp-tribute/ منبع: