به نظر می رسد کلوپ پس از شکست اورتون با بازیکن لیورپول صحبت کرده است

یورگن کلوپ از چیزی که تیم لیورپولش در شکست 2-0 دیشب مقابل اورتون به دست آورد بسیار هیجان زده بود و به نظر می رسید بلافاصله پس از سوت پایان بازی در گودیسون پارک با یکی از بازیکنانش صحبت کرد.

همانطور که جیکوب لیکس برای The Mirror گزارش داد، داروین نونیز آشفته ای دیده شد که از چیزی به مدیرش شکایت می کرد و سپس با عصبانیت به داور مسابقه اندی مادلی اشاره کرد که باعث شد آلمانی انگشتش را روی لبانش بگذارد، انگار که می خواهد به این 24 ساله بگوید: قدیمی برای توقف و دست کشیدن.

با این حال، اوروگوئه ای پس از آن مشاهده شد که با تشویق های کنایه آمیز به سمت مسئولان مسابقه تشویق می شود که باعث آزار بیشتر رئیس او شد و به نظر می رسید که این دو با هم اختلاف نظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: “من فکر می کنم …” – ویرجیل فن دایک در میان مذاکرات جاری لیورپول به سوال آرن اسلات پاسخ داد

بیشتر بخوانید: (ویدئو) کاراگر خواستار “بحث واقعی” در مورد ستاره لیورپول است که “از جوش خارج شده است”

این یک پاورقی تلخ بود که با یک بازی واقعاً وحشتناک و روح ویرانگر که باید تماشا کردید، مطابقت داشت.

این شبی بود که بازیکنان لیورپول بدون توجه به اینکه چه نارضایتی هایی از مادلی یا تیم داوری او داشتند، فقط می توانند خود را سرزنش کنند که در گودیسون پارک چه اتفاقی افتاده است و یکی از صاف ترین عملکردهای فصل خود را در یکی از بازی های خود به نمایش بگذارند. محوری ترین وسایل آنها

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

مطمئناً تقصیر مسئولان این نبود که نونز با هدر دادن توپ با جردن پیکفورد، توپ را مستقیماً به سمت دروازه بان اورتون به جای گذاشتن آن به کنار دروازه بان او تلف کرد و این بازیکن اروگیایی به سادگی بیش از حد سرفه کرده است. شانس های طلایی شده اخیرا

جای تعجب نیست که کلوپ پس از آنچه که دیشب تولید کرد، از او و در واقع کل تیم عصبانی شده باشد. ژست این بازیکن 24 ساله به داوران نیز کمکی به مسائل نخواهد کرد.

چند مورد در این فصل بوده است که لیورپول حق دارد از تصمیمات مسئولان مسابقه عصبانی باشد. دیشب قطعاً یکی از آنها نبود – تقصیر مستقیماً متوجه کسانی بود که قرمزپوش بودند که وقتی فشار زیاد بود یخ زدند.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: شایعات نیکو کواچ، اگر آموریم در اسپورتینگ بماند چه؟ تماس های قرارداد تابستانی، بررسی کریستال پالاس و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/25/klopp-angry-nunez-full-time-everton/ منبع: