درگیری جنجالی شیخ دیابته در انزلی تکذیب شد/ برخی با تغییر من به دنبال خواسته های خود هستند!

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس این اتفاق را رد کرد و در دفاع از مهاجم مالی گفت: با توجه به شخصیتی که از او می شناسم، بعید می دانم که چنین رفتاری داشته باشد و چنین چیزی درست نیست.

درویش همچنین در پاسخ به شایعات مربوط به مصدومیت این بازیکن در زمان عقد قرارداد، گفت: در صورت مصدومیت، قرارداد چگونه منعقد می شود. بازیکن قبل از عقد قرارداد باید تست های پزشکی و تست ایفمارک را پشت سر بگذارد و مطمئنا این خبر حاشیه ای و کذب است.

وی درباره حضور این بازیکن در لیست مسابقات برای حضور در تیم نیز گفت: او به مرور زمان خود را به شرایط اصلی تیم رساند.

شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال که این فصل به پرسپولیس پیوست، حالا حاشیه بزرگی را مقابل خود می بیند. آخرین اخبار مربوط به این بازیکن مربوط به اتفاقات پایان دیدار با ملوان در انزلی است. جایی که می گوید با یکی از طرفداران درگیر شده است.

وی با بیان اینکه آخرین خرید این تیم مورد توجه یحیی گل محمدی قرار نگرفت و با اراده سران تیم خریداری شد، پاسخ داد: از آن دسته گزارش هایی است که دوست دارند بین باشگاه و اعضای تیم فاصله بگیرند. اصولاً مربی باشگاه اسامی مورد نظر خود را اعلام می کند. مرد فنی اول می تواند بازیکنان را معرفی کند. او ابتدا تمایلی نداشت، اما بعداً اعلام کرد که اگر سالم است او را بیاورید و جذبش کنید. گروهی هستند که موفقیت پرسپولیس را دوست ندارند. این باشگاه اکنون در حال بازپرداخت بدهی های خود و مبارزه با سیستم دلالسیم است. با تغییر من هیچ چیز تغییر نمی کند و آنها باید از خدا بخواهند که تغییر کنند که در برآوردن خواسته های خودشان ناکام خواهند بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال