دلبری فنرباغچه از مدافع رد شده یووه با 7 گل!


سرویس خبر شماره: 1993520
20 ژانویه 1402 در 10:57 ب.ظ.
636

0نقطه نظر

فنرباغچه در حضور لئوناردو بونوچی موفق شد با نتیجه 7-1 مقابل کنیا اسپور در سوپرلیگ ترکیه به پیروزی برسد.

دلبری فنرباغچه از مدافع رد شده یووه با 7 گل!

به گزارش “ورزه سه”، لئوناردو بونوچی بعد از ظهر وارد استانبول شد تا ماجراجویی جدید خود را با فنرباغچه آغاز کند. مدافع سابق یوونتوس که به فکر پیوستن به تیم ترکیه ای یونیون برلین است، پس از انجام تست های پزشکی قراردادی 6 ماهه به ارزش 1.3 میلیون یورو خالص با امکان تمدید خودکار برای یک فصل دیگر با دستمزدی معادل 6 ماه قبل امضا خواهد کرد. (2.5 میلیون یورو در سال).

فنرباغچه ساعاتی قبل از شروع بازی از حضور مدافع میانی جدید خود خبر داد: باشگاه در فصل نقل و انتقالات زمستانی در تلاش برای تقویت تیم است. به همین دلیل مذاکرات برای انتقال این مدافع باتجربه آغاز شده است. لئوناردو بونوچی فوتبالیست ایتالیایی بعدازظهر امروز برای پزشکی وارد استانبول خواهد شد و “جلسات بیشتر با باشگاه و در تاریخ بعدی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.» اینها بخشی از بیانیه مطبوعاتی فنرباغچه در مورد بونوچی بود.

1977171

بونوچی از فرصت حضور در استانبول برای تماشای بازی تیم جدیدش استفاده کرد. جایی که به بهترین شکل ممکن از او استقبال کردند. فنرباغچه با 7 گل و هت تریک ادین ژکو کونیاسپور را شکست داد و با 50 امتیاز و یک بازی بیشتر از گالاتاسرای صدرنشین سوپرلیگ ترکیه.

مجله اخبار فوتبال خارجی