رم با جام حذفی خداحافظی کرد/سردار آزمون دقایق پایانی مسابقه را از دست داد!

در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، تیم های لاتزیو و رم در ورزشگاه المپیک رم به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر لاتزیو به پایان رسید.

تک گل این دیدار را ماتیا زاکانی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 51 به ثمر رساند تا از بین دو تیم رم، آبی های پایتخت راهی مرحله نیمه نهایی شوند. مصدومیت پائولو دیبالا که او را در بین دو نیمه مجبور به ترک تیم رم کرد و همچنین اخراج پدرو رودریگز، مهاجم اسپانیایی لاتزیو در دقیقه ششم وقت های تلف شده نیمه دوم از دیگر اتفاقات مهم این دیدار بود. همچنین سردار آزمون، مهاجم ایرانی رامی که در دقیقه 58 به جای ریک کارسدورپ وارد زمین شد، در دقیقه 10 وقت تلف شده نیمه دوم از داور مسابقه کارت قرمز گرفت و از بازی اخراج شد. پس از او، هم تیمی دفاعی او، جانلوکا مانچینی، به همین سرنوشت دچار شد.

لاتزیو در نیمه نهایی به مصاف برنده نبرد یوونتوس و فروزینونه خواهد رفت. عصر فردا از ساعت 23:30 به وقت تهران، یووه میزبان فروزینونه خواهد بود که در دور قبلی مسابقات ناپولی را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.

پیش از آن فیورنتینا با برتری مقابل بولونیا در ضربات پنالتی به نیمه نهایی کوپا ایتالیا راه یافت و در این مرحله به مصاف برنده جدال میلان – آتالانتا می رود، دیداری که امشب از ساعت 23:30 از تهران برگزار می شود. در ورزشگاه سن سیرو .

ببینید: ویدیو تست شوک در دربی دلا کاپیتال/ اخراج سردار با کارت قرمز مستقیم

سرویس اخبار فوتبال خارجی