سلام دورتموند با درخشش گران قیمت ترین بازیکن بوندسلیگا

به گزارش “ورزه سه”، تیم فوتبال دورتموند علاوه بر پیشی گرفتن از این تیم در جدول، با سه امتیاز به صدر جدول رسید و به رده سوم صعود کرد.

بازی دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پس از کسب نتیجه قابل قبول در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو سرمربی در رختکن به شاگردان خود گفتند که چه نکاتی را باید در نظر گرفت. پیروزی تیمشان برای پیروزی در این بازی حساس.

به این ترتیب، بروسیا دورتموند با این پیروزی 22 امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت و آینتراخت با همین 20 امتیاز پس از فرایبورگ در رده پنجم قرار گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دیدار نمایندگان بوندس لیگا در لیگ قهرمانان اروپا با برتری زنبورها به پایان رسید.

سلام دورتموند با درخشش گران قیمت ترین بازیکن بوندسلیگا

یازده تلاش اینتراخت و پنج شوت در چارچوب این تیم با درخشش دروازه بان سوئیسی دورتموند همراه بود تا در نهایت قهرمان لیگ اروپا پس از پیروزی مقابل مارسی در هفته پنجم قهرمانی اروپا دوازدهمین بازی فصل خود را واگذار کند. لیگ.


سرویس خبر شماره: 1850794
07 نوامبر 1401 @ 22:37 |
2.7 هزار |

0نقطه نظر

خط زنبور عسل برای بایرن و رقبای آنها

در این دیدار پرگل ساشا استیژمان 10 بار از کارت زرد خود برای پنالتی کردن بازیکنان استفاده کرد که ابتدا این یولیان برانت بود که شاگردان ترزیچ را با گل دقیقه 20 پیش انداخت.

گلی که در کل روند بازی را تغییر داد و این فرانکفورتی ها بودند که با حداکثر جمعیت به سمت دروازه کوبل حمله کردند.

اما نیمه دوم بازی با گلزنی جود بلینگهام، گران قیمت ترین ستاره فوتبال باشگاهی آلمان آغاز شد و هافبک مورد تقاضا انگلیس، زردها را در خانه دوم مقابل فرانکفورت به برتری رساند.

اما این گل دیری نپایید و آینتراخت کامادا، ملی پوش ژاپنی شش دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند.