عصبانیت یونایتد از ستاره بی پروا: او را بفروش!


کد اطلاعات: 1997773
7 فوریه 1402 در 19:29 |
3.3 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

پس از پخش ویدئویی از رقصیدن میسون مانت، هافبک مجروح منچستریونایتد، هواداران از باشگاه خواستند فورا این بازیکن را بفروشد!

عصبانیت یونایتد از ستاره بی پروا: او را بفروش!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هواداران منچستریونایتد پس از دیدن آخرین پست وی در تیک تاک، خواستار فروش میسون مانت شدند. مانت ویدیویی در TikTok از خود در حال رقصیدن با یک آهنگ منتشر کرد.

این بازیکن در آبان ماه مصدوم شد و هنوز به میادین بازنگشته است. هواداران یونایتد این ویدیو را دیدند و نسبت به آن واکنش منفی نشان دادند. هواداران یونایتد واکنش های شدیدی داشتند و حتی خواهان فروش بازیکن سابق چلسی شدند. یکی از طرفداران نوشت: “فورا آن را بفروش.”

1983672

این در حالی است که یکی دیگر از هواداران نوشته استما 60 میلیون یورو برای مردی پرداختیم که بیشتر از آنچه برای یونایتد بازی کرده است، ویدیوهای TikTok ساخته است.» یکی دیگر از هواداران نوشت: درست زمانی که فکر می کردم دیگر نمی توانم بازیکنانمان را دوست داشته باشم…

1983671

مونت تابستان گذشته انتقال 60 میلیون یورویی از چلسی به یونایتد را تکمیل کرد اما از زمان پیوستن به اولدترافورد تنها 4 بازی در لیگ برتر انجام داده است. ملی پوش انگلیسی در جریان پیروزی 1-0 مقابل لوتون تاون در ماه نوامبر از ناحیه ساق پا مصدوم شد و هنوز به تیم بازنگشته است.

مجله اخبار فوتبال خارجی