مایکل اولیس انتقال به منچستریونایتد را به چلسی ترجیح می دهد زیرا رقابت برای امضای او داغ می شود – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


مایکل اولیس، وینگر کریستال پالاس، اگر قرار باشد با چنین معضلی مواجه شود، ترجیح می دهد در تابستان پیش از چلسی به منچستریونایتد برود.

در اوایل این ماه، گزارشی که توسط The Peoples Person پوشش داده شد، نشان داد که اولیس در لیست خواسته های یونایتد برای تقویت احتمالی در پست جناح راست قرار دارد.

شیاطین سرخ در آن منطقه از زمین با مشکل مواجه شده اند. آنتونی بدون تعجب ضعیف بوده و هنوز گل یا پاس گلی ثبت نکرده است. جیدون سانچو پس از درگیری با اریک تن هاگ، به بوروسیا دورتموند پیوست.

این را با این واقعیت ترکیب کنید که آماد دیالو به تازگی از یک مصدومیت طولانی مدت بازگشته است و فاکوندو پلیستی به خروج موقت از اولدترافورد نزدیک تر شده است و به راحتی می توان فهمید که چرا تقویت جناح راست باید در اولویت باشد.

در کنار یونایتد، آرسنال، چلسی، منچسترسیتی و لیورپول همگی علاقه‌مند به اولیسه با استعداد هستند.

اخیراً گزارش شد که تیم تن هاگ در رقابت برای فرود آوردن کاخ به جلو، برتری دارد، به شکل آرون وان بیساکا، که می تواند به عنوان وزنه ای در هر معامله ای برای آوردن اولیس به اولدترافورد استفاده شود.

اعتقاد بر این است که مذاکرات اولیه بر سر قرارداد جدید بین یونایتد و وان بیساکا خوب پیش نرفت و احتمال زیادی وجود دارد که این مدافع بتواند در تابستان برای انتقال در دسترس باشد.

به گزارش football.london، اولیس بیشتر تمایل به پیوستن به یونایتد دارد تا چلسی.

چلسی همچنان علاقه مند به جذب مایکل اولیس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. با این حال، football.london درک می کند که وینگر کریستال پالاس تمایل دارد به منچستریونایتد برود و شیاطین سرخ نیز علاقه مند هستند.

علیرغم حضور در چلسی از سن 7 تا 14 سالگی، اولیس همیشه یک هوادار مشتاق منچستریونایتد بوده است. این بازیکن 22 ساله از علاقه آبی ها و یونایتد آگاه است و انتظار می رود در پایان فصل پالاس را ترک کند.

تابستان گذشته، چلسی بند آزادسازی 35 میلیون پوندی قرارداد اولیس را فعال کرد و به نظر می‌رسید که مرد انگلیسی در مسیر صعود به استمفوردبریج قرار داشت، اما او قرارداد 4 ساله جدیدی برای تمدید اقامت خود در سلهرست پارک امضا کرد.

گمان می رود که بند انتشار جدیدی وجود دارد که در تابستان فعال می شود و به طور قابل توجهی بالاتر از 35 میلیون پوند است.

Football.london خاطرنشان می‌کند: «منچستریونایتد به‌خوبی مراقب اولیس و وضعیت او قبل از انتقال تابستانی است.»

علیرغم اینکه اولیس به دلیل مصدومیت در رقابت‌های فوتبالش مختل شده، در 9 بازی لیگ برتر پنج گل و یک پاس گل به ثمر رسانده است.

https://thepeoplesperson.com/2024/01/27/michael-olise-prefers-a-move-to-man-united-over-chelsea-as-race-for-his-signature-heats-up-275125/ منبع: