فاجعه برای رونالدو؛ از رختکن منچستریونایتد رد شد

به نظر می رسد برونو فرناندز و تام هیتون به دلیل نقش هایشان در رختکن در یک دوره بی نظمی در فصل گذشته، به اعضای کلیدی باشگاه اولدترافورد تبدیل شده اند. اما رونالدو در این مدت مورد پسند باشگاه قرار نگرفت و این بازیکن چندین بار نشان داد که از تماشای بازی های تیمش از روی نیمکت ناراضی است که باعث ناراحتی سران باشگاه شد.

درخواست هایی از رونالدو برای جانشینی مگوایر به عنوان کاپیتان یونایتد وجود داشت، اما با وجود اینکه مدافع انگلیس نیز جایگاه خود را زیر نظر اریک تن هاخ از دست داد، درخواست رونالدو پذیرفته نشد و مگوایر به عنوان کاپیتان تیم باقی ماند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو در طول فصل تابستان تلاش کرد تا منچستریونایتد را ترک کند و پس از یک سال قصد داشت اولدترافورد را ترک کند. اما در نهایت هیچ تیمی برای جذب او اقدام جدی نکرد و این بازیکن چاره ای جز ماندن نداشت. از نظر آماری، این فصل برای کریستیانو رونالدو بدترین شروع ممکن را داشت و ستاره 37 ساله تنها یک بار در لیگ اروپا موفق به گلزنی شد. حالا به نظر می رسد که او دیگر بازیکن مهمی نیست، حتی در رختکن.


سرویس خبر شماره: 1846766
14 اکتبر 1401 ساعت 11:50 ق.ظ
1.7 هزار |

0نقطه نظر

شما دیگر رهبر ما نیستید.

کریستیانو رونالدو در بین رهبران منچستریونایتد در این فصل حضور ندارد.

فاجعه برای رونالدو؛  از رختکن منچستریونایتد رد شد

حالا روزنامه تلگراف در گزارشی مدعی شده است که مدیران باشگاه از اریک تن هاچ خواسته اند تا فضای بین بازیکنان در رختکن را یکسان کند و همه را با حمایت مسئولان باشگاه دور هم جمع کند تا شرایط منچستریونایتد بهبود یابد. یک گروه چهار نفره شامل کاپیتان هری مگوایر، برونو فرناندز، داوید دخیا و تام هیتون به عنوان رهبران اتاق رختکن شیاطین سرخ ظاهر شده اند و هیچ نشانی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد وجود ندارد.