مسی گفته بود در بارسلونا می ماند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مسی تابستان گذشته در کمال ناباوری و پس از سال ها درخشش در پیراهن بارسلونا از این تیم جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد قراردادی دو ساله امضا کرد و راهی پاری سن ژرمن شد.
در آن زمان گزارش شده بود که وضعیت مالی بد بارسلونا پس از شیوع جهانی ویروس کرونا، در کنار سقف حقوق و محدودیت های مالی اعمال شده توسط لالیگا، باعث شد این باشگاه نتواند قرارداد مسی را تمدید کند.
چند بازیکن پی جی، از جمله پاردس، پیش از اعلام جدایی او از بارسا، همراه او در ایبیزا دیده شدند و شایعاتی مبنی بر انتقال ستاره آرژانتینی به فرانسه به وجود آمد.

لئاندرو پاردس، هافبک آرژانتینی تیم پیمونت مدعی شد که لیونل مسی قصد دارد قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کند.


سرویس خبر شماره: 1823679 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 13:50 |
775 |

0نظرات

ادعای جالب پردس;

پاردس به TyC Sport گفت: ما او را یک روز قبل از پایان قراردادش با بارسا در ایبیزا دیدیم. او روز بعد برای امضای قرارداد با باشگاه رفت. ما به او گفتیم که به تیم ما بیاید، اما او به ما گفت که تمام تمدیدات را سازماندهی کرده است و فردا برای جذب او به بارسلونا خواهد رفت.
او با اشاره به اتفاقات بعدی بین این بازیکن و مدیران بارسا گفت: نمی‌دانم در آن سفر به بارسا چه اتفاقی افتاد زیرا شبی که برای امضای قرارداد رفت به ما گفت که قرار است به پیاتزی منتقل شود. بودن. “در ابتدا، ما آن را باور نکردیم.
هافبک آرژانتینی اضافه کرد: وقتی به من گفت همه چیز تمام شده و قرار است برای عقد قرارداد با پیاتزی به پاریس بیاید، به او گفتم تا زمانی که قرارداد را امضا نکنی و تو را در پاریس سنت نبینم. -پیراهن ژرمن “من به مزخرفات اعتقادی ندارم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی