ادعای ناصر آل خلیفه؛ امباپه تمدید شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته بود که کادنا کوپه از حضور کیلیان امباپه در مادرید خبر داد. ستاره پیاتزی که ماه ها شایعه انتقال او به رئال مادرید شنیده می شد، با دوست و هم تیمی اشرف حکیمی در آکادمی رئال در رستوران مشهور دنی گارسیا ناهار خورد. امباپه همچنین عکسی از خود در مادرید منتشر کرد که کاملا بر روحیه رسانه های اسپانیایی تاثیر می گذارد.


سرویس خبر شماره: 1823681 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 14:05 |
5,907 |

3نظرات

خبرنگار AAS در لایو اینستا؛

اندکی بعد مشخص شد که ناصر الخلیفه، مدیر پیاسوجی نیز در جلسه اتحادیه باشگاه های اروپا در مادرید شرکت کرده است. این دیدار قرار بود در ورزشگاه واندامتروپولیتانو برگزار شود. حتی شایعاتی مبنی بر ورود امباپه و الخلیفه با پرواز به مادرید شنیده می شد.
روزنامه نگاری از ال چیرینگیتو توانست ناصر الخلیفه را در حال خروج از ورزشگاه واندا شنید و از او درباره حضور امباپه در مادرید بپرسد و پاسخ سرمربی قطری جالب توجه بود:“وای سوال!”

ساعتی پیش مانو ساینس، خبرنگار ASO در یک پست لایو اینستاگرام مدعی شد که الخلیفی در جلسه اتحادیه به همتایان خود گفته است که تمام توافقات با امباپه انجام شده و تمدید آن به زودی رسمی خواهد شد. این خبر هفته گذشته توسط Loparizine، مجله نزدیک به PJS منتشر شد، اما مادر امباپه آن را به سرعت تکذیب کرد.

اگر ادعای الخلیفه صحت داشته باشد، خبر بسیار بدی برای رئالی هاست که یک سال است به فکر جذب این بازیکن هستند و دیروز دیدند ارلینگ هالند هم راهی سیتی شده است. نه امباپه نه اولاند برای رئال مادرید؟



مجله اخبار فوتبال خارجی

ناصر الخلیفه نیز مانند کیلیان امباپه روز گذشته در پایتخت اسپانیا بود.