میامی در بازی دوم مقابل سلتیکس 23 پرتاب سه امتیازی زد

چهارشنبه شب، هیت بازی 2 پلی آف دور اول کنفرانس شرق را مقابل سلتیکس برگزار کرد. هیت در بازی 1 با نتیجه 20 شکست خورد و می دانستید که سرمربی تیم اریک اسپولسترا تغییراتی خواهد داشت. برنامه بازی دیشب میامی مقابل سلتیکس ساده بود. ضربات سه امتیازی را بگیرید و با حجم بالا بزنید.

این دقیقا همان کاری است که هیت در بازی 2 مقابل سلتیکس انجام داد. میامی با نتیجه باورنکردنی 23-43 از آن سوی قوس شوت کرد. آن 23 پرتاب سه امتیازی یک رکورد جدید برای یک بازی پس از فصل است. مهمتر از آن، هیت این سری را با نتیجه 1-1 مساوی کرد زیرا دو بازی بعدی در میامی خواهد بود. آیا هیت می‌تواند این سرعت شوت‌زنی باورنکردنی را حفظ کند و سلتیک‌ها را به کار دفاعی ادامه دهد؟

The Heat مایل بودند در بازی 2 توسط سه نفر زندگی کنند و بمیرند

در بازی 2 از هر هیت بازی سه گانه ساخته شده بود. از 9 بازیکنی که دیشب شاهد بازی بودند، هفت نفر از آنها حداقل یک پرتاب سه امتیازی زدند. علاوه بر این، سه بازیکن در بازی 2 حداقل سه تری مقابل سلتیکس انجام دادند. کالب مارتین برای هیت 5 سه ضربه زد و تایلر هرو 6 گل دیگر اضافه کرد. این یک مسترکلاس سه امتیازی از میامی در تمام طول بازی بود و بازی ای بود که آنها به پیروزی نیاز داشتند.

24 امتیاز هرو منجر به هدایت Heat در بازی 2 شد و این یکی از عملکردهای بهتر او در تیراندازی اخیر بود. او از عمق 6-11 کارآمد بود و راهی برای تبدیل شدن به یک بازی ساز قانونی نیز پیدا کرده است. به دیدن هرو در حال انجام کاری عادت نداشتند. هرو با 24 امتیاز در بازی 2، 14 پاس منجر به گل و 5 ریباند نیز به دست آورد. این بازیکن 24 ساله در پیروزی میامی که باعث تساوی سری مقابل بوستون شد، کمی از همه چیز برای میامی انجام داد.

هیت پس از پیروزی ناراحت کننده خود در مقابل سلتیکس، اولین تیم پلی آف در 30 سال گذشته شد که در یک بازی دو رقمی پیروز شد که در آن 14 امتیاز یا بیشتر ضعیف بودند. این داده ها از اطلاعات آمار ESPN است. سرمربی تیم اریک اسپولسترا می دانست که میامی باید در ضربات سه امتیازی با سلتیکس همگام شود. آنها 11 سه سه بیشتر از بوستون در بازی 2 زدند و آن ضربات را با سرعت بسیار بالایی زدند. بازی 3 ساعت 6:00 بعد از ظهر به وقت شرقی روز شنبه است. آیا Heat می‌تواند بازی‌های پشت سر هم برنده شود یا سلتیکس به‌عنوان محبوب‌ترین مورد علاقه‌های این سری به مسیر باز خواهد گشت؟



https://sportslens.com/news/miami-made-a-franchise-playoff-record-23-three-pointers-and-stole-game-2-on-the-road-vs-boston/ منبع: