آیا گل محمدی در شرایط مشابه جواد نکونام/نصیرزاده مشکل یحیی را حل می کند؟



فعالیت و حضور اعداد معین 1401 در فضای مجازی برای تعدادی از اهالی هنر و ورزش آزاردهنده شده است. یکی از این افراد کاندیدای سرمربیگری تیم استقلال به جای ریکاردو ساپینتو بود که پس از مطرح شدن نام او برای هدایت آبی های پایتخت، بسیاری معتقد بودند که به دلیل جنبه خاص و حساسیت نظارتی. بدن نسبت به سرمربیان از تیم های استقلال و پرسپولیس جواد نکونام توانست بنشیند. او صندلی سرمربیگری را اشغال نخواهد کرد.

در مدتی که حجت کریمی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال را برعهده داشت، برای حل مشکلات این باشگاه با وزیر ورزش وقت، جمعی از نمایندگان مجلس، تعدادی از روسای نهادهای ذیربط و دیگر مسئولان ارشد دیدار کرد. راهی برای سرمربیگری نیکنام در استقلال. در نهایت عنوان شد که جواد نکونام شخصا در جلسه ای با حضور یکی دو مسئول مربوطه توانست نظر آنها را جلب کند و در نهایت در مراسمی در فردوسی قرارداد خود را با باشگاه استقلال به طور رسمی امضا کرد. مربع.

برای خواندن در این زمینه: شایعه جدید جواد نکونام/چرا نمی تواند سرمربی استقلال شود؟

در همان زمان یکی دیگر از چهره های ورزشی که در همین حوزه (فعالیت در فضای مجازی و انتشار متن در اینستاگرام) نیز دچار مشکل شد، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بود. برخی ارگان ها به باشگاه پرسپولیس و سران آن تذکر دادند اما با توجه به قرارداد یحیی با باشگاه پرسپولیس، شرایط این مربی به گونه ای بود که در پایان نیم فصل زمستانی، شخصا از مدیریت جدا شود. از تیم پرسپولیس

حالا با توجه به نام گل محمدی برای هدایت تراکتورسازی، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل این باشگاه تبریزی از وجود مشکلاتی برای عقد قرارداد با این مربی خبر داد که باید برطرف می شد.

برای خواندن در این زمینه: واکنش رسمی تراکتورسازی به جذب گل محمدی/نصیرزاده به شایعات پایان داد

باید دید هوشنگ نصیرزاده می تواند مثل کریمی در جریان رایزنی های مختلف با مسئولان ارشد، مشکل نشستن یحیی گل محمدی روی نیمکت مربیگری تراکتورسازی را برطرف کند یا خیر.

آخرین اخبار در خصوص تیم تبریزی، به نظر می رسد فعلا و تا اطلاع ثانوی حمید مطهری – دستیار سابق گل محمدی در پرسپولیس – هدایت این تیم تبریزی را بر عهده بگیرد.

ناگفته نماند که دیدار حساس تراکتورسازی در مرحله یک هشتم نهایی و لیگ برتر به ترتیب برابر ذوب آهن تهران و استقلال باعث شد تا مسئولان ارشد باشگاه تراکتورسازی در این زمینه دست و پنجه نرم کنند تا تیم خود را از بلاتکلیفی در مورد جانشین خمس خارج کنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال