پرسپولیس جریمه مالیاتی برانکو را پرداخت کرد


سرویس خبر شماره: 1993641
21 ژانویه 1402 در 3:44 ب.ظ.
2.8K |

17نقطه نظر

بدهی مالیاتی مربوط به سال ها حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس به طور کامل تسویه شد.

پرسپولیس جریمه مالیاتی برانکو را پرداخت کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه پرسپولیس با انتشار سند پرداخت جریمه مالیاتی گام بلندی در جهت توافق با این مربی برداشته است.

امیرهوشنگ پناهی، معاون مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس که امروز به همراه رضا چلنگر برای بستن پرونده مالیاتی برانکو در سازمان مالیاتی حضور داشت، در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: این باشگاه. قادر به پرداخت جریمه نیست.» معافیت مالیاتی آقای برانکو ایوانکوویچ که از سوی باشگاه وعده داده شده بود انجام شد و تنها جرایم قابل گذشت باقی ماند که با مشورت و هماهنگی آقای درویش با سازمان امور مالیاتی رفع و پرداخت شد.

وی ادامه داد: بر اساس اسناد و نامه های ارسالی از سوی سازمان امور مالی، بدهی مالیاتی پرسپولیس مربوط به قرارداد با آقای برانکو مربوط به سال های 1394 تا 1396 بوده و در مورد اکثر آنها اقدام لازم صورت نگرفته است. دوره. دوره های گذشته

پناهی افزود: برای سال 1393 از مالیات اولیه بدهی وجود نداشت اما جرایم قابل گذشت باقی ماند که با پیگیری مدیرعامل باشگاه رفع شد.

وی گفت: قبل از آن بدهی مالیاتی مربوط به جرایم اصلی و غیرقابل گذشت سال های 1395 و 1396 را پرداخت کرده بودیم، مبلغ بسیار کمی از سال 1395 باقی مانده بود که آن نیز انجام شد. ما همچنین تسویه کامل بدهی مالیاتی مرتبط با مالیات و جرایم نابخشودنی 2015 را نهایی کرده ایم.

نایب رئیس باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: به این ترتیب مبالغ اصلی مالیات مربوط به سال های 94 تا 97 و جرایم سال های 95، 96 و 97 نیز پرداخت شد و تسویه حساب کامل برای این سال ها انجام شد و پرونده مالیاتی برانکو بسته شد.

وی بیان کرد: با پیگیری های آقای درویش این کار به پایان رسید تا تمامی دغدغه های احتمالی آقای برانکو برطرف شود. این بدهی 5 سال پیش و در مدیریت های مختلف باقی مانده بود و این احتمال داده شد که این موضوع یکی از دغدغه های ایشان بوده و لذا درخواست تجدیدنظر رد شده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی