بارسلونا اعلام کرد که آرسنال، چلسی و بایرن را نمی فروشد

گزارش ها حاکی از آن است که بارسلونا تمایل خود را برای حفظ رونالد آرائوخو برای آینده قابل پیش بینی اعلام کرده و شایعات مربوط به او را با باشگاه هایی مانند آرسنال، چلسی، منچستریونایتد و بایرن مونیخ متوقف کرده است.

بارسلونا به آرسنال، چلسی، بایرن و دیگران می گوید آرائوخو برای فروش نیست

طبق گزارشی از HITC Football، بارسلونا به صراحت اعلام کرده است که به این زودی ها آرائوخو را به هیچ باشگاهی نمی فروشد، زیرا آنها او را بخشی جدایی ناپذیر از آینده خود می دانند. بایرن مونیخ، آرسنال، منچستریونایتد و چلسی که همگی از علاقه مندی به این بازیکن اروگوئه ای نام بردند.

به خصوص باواریایی ها می توانند تصمیم بارسا را ​​ضربه بزرگی بدانند، زیرا آنها پس از انجام مذاکرات اولیه با او در پنجره ژانویه، قول داده بودند در تابستان برای دفاع میانی بازگردند.

علاوه بر این، ظاهراً بارسلونا می‌خواهد آینده آرائوخو را با بستن قراردادی جدید و بلندمدت تضمین کند. آرائوخو که در آگوست 2018 از بوستون ریور به بارسلونا B پیوست، قرارداد فعلی او با بارسا در ژوئن 2026 به پایان می رسد. با توجه به وضعیت مالی متزلزل تیم کاتالانی، جالب است که ببینیم آیا آنها واقعاً می توانند پول کلان جدیدی به او بدهند یا خیر. معامله.

آرائوخو تصریح کرد که شایعات خروج از بارسا او را آزار نمی دهد

آرائوخو در گفتگو با مطبوعات پیش از دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا با اوساسونا در روز پنجشنبه (11 ژانویه)، گفت که به شایعات نقل و انتقالات اهمیتی نمی دهد. او همچنین گفت که در بارسلونا راحت است و تنها بر روی ارائه همه چیز برای لباس کاتالان متمرکز است.

Araujo گفت (از طریق HITC):

شایعات از انواع و اقسام در تمام پنجره های نقل و انتقالات به چشم می خورد. این یک چیز عادی است. در هر پنجره نقل و انتقالاتی ما داستان هایی در مورد من داریم، آنها همچنین در مورد منچستریونایتد تابستان گذشته گفتند.

تنها چیزی که می توانم بگویم این است که روی تیم و همچنین این باشگاه تمرکز کرده ام. اینجا راحت هستم و همیشه سعی می کنم همه چیز را برای این پیراهن بدهم

وی با افزودن نتیجه گرفت:

این یک امتیاز است که بازوبند کاپیتانی را ببندم، احساس مسئولیت می کنم.

آرائوخو تاکنون 131 بازی برای این باشگاه در تمامی رقابت ها انجام داده است که 8 بار گلزنی کرده و 3 پاس گل داده است. فصل 2021-22 لالیگا ثابت کرد که پربارترین فصل او برای بارسلونا بود. او در آن دوره در 30 بازی لیگ چهار بار برای این باشگاه گلزنی کرد.

https://sportslens.com/news/barcelona-transfer-blaugrana-wont-sell-arsenal-chelsea-bayern-target/ منبع: