تحویل برنامه هفتمین دوره مسابقات قهرمانی پرسپولیس به درویش

سرمربی پرسپولیس آرزوهای خود را برای حضور قدرتمند در فصل پیش رو برشمرد و به باشگاه اعلام کرد.

تحویل برنامه هفتمین دوره مسابقات قهرمانی پرسپولیس به درویش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یحیی گل محمدی قصد دارد به ماجراجویی خود در پرسپولیس ادامه دهد و از این حیث نشان داده که در تعطیلات کم تحرک نیست و در فصل آینده نیز حضور قدرتمندی را در برنامه دارد. چالش لیگ قهرمانان آسیا به دنبال خواهد داشت

تمدید با افراد مورد نظر
بحث بعدی که البته به نظر می رسد اولویت یحیی گل محمدی باشد و درویش هم به خوبی به این موضوع واقف است، بحث نقل و انتقالات و در وهله اول تمدید قرارداد است. در حال حاضر امید عالیشاه، گئورگی گلسیانی، میلاد سرلک، سعید صادقی و عیسی آل کثیر نفراتی هستند که قراردادشان با این باشگاه به پایان رسیده است و باید دید سران تیم چه زمانی می توانند با آنها مذاکره مثمر ثمری داشته باشند. . . مردم و تمدید قرارداد. البته یحیی برای شروع فصل خواهان حضور بازیکنان مورد نظر مانند فصل گذشته خواهد بود.

کمپ خارجی – ترکیه
پرسپولیس فصل گذشته به مناظره سختی بین درویش و یحیی گل محمدی تبدیل شد. باشگاه در بدترین زمان ممکن با مشکلات مالی بزرگی مواجه شد و این باعث شد که طبق برنامه یحیی گل محمدی مکان مورد نظر و همچنین پرواز به کمپ خارجی آماده نشود. چالش بزرگی که بارها مورد انتقاد سرمربی پرسپولیس قرار گرفته است. حالا یحیی گل محمدی یک اردوی 10 روزه در ترکیه را در لیست آرزوهای خود برای این باشگاه دارد که قرار است از 29 تیرماه آغاز شود و باید دید مدیران این تیم می توانند این موضوع را نهایی کنند یا خیر.

پنج مورد ذکر شده به نظر می رسد بزرگترین چالش مدیران این تیم به خصوص رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس که همیشه در سیبل و لیدر مراسم بوده است. تا روز پنجم تیرماه که تمرینات تیم از سر گرفته می شود و یحیی گل محمدی و بازیکنان بدون هیچ بهانه ای برای ماجراجویی فصل جدید آماده می شوند، بیشتر مسائل باید حل شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی پرسپولیس که فصل گذشته در این مرحله با این باشگاه اختلاف نظر داشت، حالا در آستانه شروع تمرینات فصل جدید، خواسته های خود را به مدیران تیم ها فهرست و اعلام کرده است که بر اساس آن رضا درویش و سایر اعضای تیم هدایت تیم باید به دنبال فراهم آوردن شرایط لازم برای آماده سازی پرسپولیس باشد.


سرویس خبر شماره: 1945218
29 ژوئن 1402 در 1:25 ب.ظ
261.3K |

107نقطه نظر

با آرزوی یحیی در پرسپولیس 1402-03

شروع به تمرین کنید
اولین موضوعی که یحیی گل محمدی مطرح کرد، شروع تمرینات این تیم برای فصل جدید است. سرمربی پرسپولیس از آغاز تمرینات این تیم از 14 تیرماه خبر داد. مشکلی که نیازمند مشکلات لجستیکی و همچنین زمین تمرینی مناسب خواهد بود. پرسپولیس در حال حاضر صاحب ورزشگاه شهید کاظمی است و باید دید چمن این مجموعه که فصل گذشته فشار زیادی را متحمل شده بود آماده است تا تمرینات خود را در این ورزشگاه آغاز کند یا خیر.

1888995

با بازیکنان موافقت کنید و چالش را کامل کنید
بحث مربوط به تسویه حساب های فصل گذشته یکی دیگر از موضوعات پیش از آغاز تمرینات پرسپولیس خواهد بود. سرمربی پرسپولیس اگرچه هنوز وارد این بحث نشده است، اما با توجه به چالشی که علیرضا بیرانوند با این باشگاه مواجه کرده است، قطعا می خواهد این موضوع هر چه زودتر حل شود تا تیمش برای شروع تمرینات با مشکل مواجه نشود. پرسپولیس فصل گذشته به دلیل پرداخت نکردن به موقع مطالبات خود با مشکلات مالی و ناراحتی بازیکنان مواجه شد و هر بار اعتراض آنها توسط گل محمدی و پیروانی کنترل می شد. با این حال یحیی حالا که قرار است بازیکنان برای فصل جدید صف آرایی کنند، نمی خواهد شاهد غرولندهای همیشگی آنها باشد و امیدوار است با داشتن ترکیبی کامل و بدون مشکل تمام انرژی خود را متمرکز کرده و روی مسائل فنی تمرکز کند.

1888997

در نقل و انتقالات کمک کنید
سرمربی پرسپولیس اسامی سه بازیکن را برای مذاکره و جذب به این باشگاه داده است. بازیکنانی که در پست های مدافع، هافبک و مهاجم بازی خواهند کرد و باید دید در این لیست سه نفره که در ساعات پایانی شب گذشته مورد استقبال مسئولان باشگاه قرار گرفت، چه بازیکنانی قرار می گیرند و درویش می تواند مذاکره مثبت با آنها برای امضای قرارداد پیدا شده یا نه

1888996