تعقیب و گریز آدرین رابیو از منچستریونایتد با ثبت علاقه باشگاه بارسلونا به مشکل برخورد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

اکنون به صورت رایگان در دسترس است، همراه با مشکلات بازی جوانمردانه مالی در اولدترافورد، انتظار می رود باشگاه دوباره به دنبال او باشد.

هافبکی که هم میسون مانت و هم آدرین رابیو را داشته باشد، مسلماً یکی از بهترین هافبک های لیگ برتر خواهد بود.

Calciomercato گزارش می دهد یوونتوس منتظر رابیو است تا با احیای مجدد علاقه بارسلونا در مورد آینده خود تصمیم بگیرد.

از سوی دیگر، رابیوت نیز به بارسلونا لینک شده است، در حالی که این گزارش حاکی از آن است که بانوی پیر به او پیشنهاد تمدید قرارداد داده است. با این حال، انتظار نمی رود که او آن را امضا کند.

گزارشی از ایتالیا ادعا می کند که چرخه نقل و انتقالات سری آ شامل هافبک های فوق ستاره می تواند به منچستریونایتد برای جذب آدرین رابیو بستگی داشته باشد و بارسلونا نیز به دنبال پیشنهاد دیرهنگام برای او است.

آدرین رابیو سال گذشته 8 گل در سری آ از خط میانی به ثمر رساند و در سن 28 سالگی در اوج قدرت خود است.

در حال حاضر، به نظر می رسد که انفعال یونایتد در بازار نقل و انتقالات، لوس کولز را دعوت کرده است تا پس از اینکه کیم مین جائه بایرن مونیخ را انتخاب کرده، هدف دیگری را از منچستریونایتد بدزدد.

https://thepeoplesperson.com/2023/06/19/manchester-uniteds-adrien-rabiot-chase-hits-snag-with-fc-barcelona-registering-their-interest-265511/ منبع:

این امر باعث می شود یووه نیاز به تقویت بخش هافبک خود داشته باشد و بازیکن لاتزیو معروف به “اس ام اس” هدف اصلی آنها باشد.

با این حال، بارسلونا به دلیل تمایل به جذب بازیکنان آزاد، یک تهدید واقعی خواهد بود. قهرمانان فعلی لالیگا در شرایط دشوار مالی با یونایتد در یک قایق هستند که آنها را به رقبای قدرتمندی در این حماسه تبدیل می کند.

البته، میلینکوویچ-ساویچ نیز هدف بلندمدت منچستریونایتد بوده است، اما فریب رابیوت در انتقال رایگان احتمالاً بر هزینه انتقال برای اس ام اس ارجحیت دارد.

یونایتد به این بازیکن فرانسوی علاقه دارد زیرا قرارداد او در 30 ژوئن به پایان می رسد. او هدف بلندمدت اریک تن هاگ است، چرا که باشگاه در تابستان گذشته نیز سعی کرد او را به خدمت بگیرد، اما به دلیل اینکه یونایتد کاسمیرو را به خدمت گرفت، این انتقال شکست خورد.

گفته می شود هافبک فرانسوی می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و با سقوط یوونتوس در جدول سری آ به دلیل جریمه امتیازی اش، انتظار می رود که او جدا شود.