دو بدترین تیم در NBA امشب با یکدیگر بازی خواهند کرد

چند مسابقه با کیفیت برای چهارشنبه شب در لیست NBA وجود دارد. این مسابقه برجسته، مسابقه ای بین دو تیم برتر در کنفرانس های مربوطه خود خواهد بود، زیرا بوستون سلتیکس قرار است میزبان مینه سوتا تیمبرولوز در نبرد سنگین وزن های اولیه فصل باشد. اما مسابقه دیگری وجود دارد که می تواند به همان اندازه رقابتی باشد، اگرچه تیم ها در مسیرهای بسیار متفاوتی نسبت به بوستون و مینه سوتا وارد بازی خواهند شد.

دو تیم برتر (و دو بدترین) NBA امشب به مصاف هم خواهند رفت

دیترویت پیستونز و سن آنتونیو اسپرز بدترین رکوردهای لیگ را در 10 هفته ابتدایی فصل دارند و در مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد و اعلامیه برای ساعت 7 بعد از ظهر شرقی برنامه ریزی شده است.

چندی پیش، پیستونز به دلایل اشتباه تاریخ ساز شد. پس از شروع فصل 2-1، این تیم 28 بازی متوالی را باخت و رکورد شکست های متوالی را به دست آورد و امتیاز NBA را برای بیشترین باخت های متوالی در یک فصل ثبت کرد. این دوره از قبل از هالووین تا بعد از کریسمس ادامه داشت و سرانجام در 30 دسامبر هنگامی که دیترویت تورنتو را با دو امتیاز شکست داد، این خط شکسته شد.

اما پیستونز از آن زمان تاکنون پیروز نشده است و برای شروع سال جدید، پنج شکست متوالی را از دست داده و در 34 بازی اخیر خود، 1-33 شده است.

اسپرز خیلی بهتر نبوده است. گرگ پوپوویچ و شرکت خود یک شکست طولانی مدت را تحمل کردند و بین 5 نوامبر و 13 دسامبر 18 شکست متوالی را پشت سر گذاشتند. و از آن زمان تنها دو بازی را برده اند و رکورد خود را 5-30 به ثبت رسانده اند که بدترین امتیاز در کنفرانس غرب است. وقتی امشب دو تیم به مصاف هم برسند، نبرد دو تیم با رکورد ترکیبی 8-64 خواهد بود.

Spurs 3.5 امتیاز بیشتر از پیستون ها مورد علاقه خواهد بود

اسپرز علیرغم اینکه تیم جاده ای است، برگزیده این مسابقه خواهد بود. این خط در حال حاضر در -3.5 فهرست شده است، تا حد زیادی به خاطر اینکه پیستونز گلزن اصلی خود را ندارد. کید کانینگهام شاید تنها نقطه درخشان فصل NBA تا اینجا برای دیترویت بوده است، اما او در بازی آخر هفته مقابل دالاس دچار کشیدگی زانو شد و مجبور شد بازی روز سه شنبه مقابل ساکرامنتو را از دست بدهد. او امشب دوباره بیرون خواهد رفت و حداقل هفته آینده را با بهبودی از دست خواهد داد.

در حالی که هیچ برد آسانی برای یک تیم پایین‌تر وجود ندارد، اسپرز این شانس را دارد که در روزهای آینده یک یا دو پیروزی کسب کند. از هفت بازی بعدی آنها، 6 بازی در برابر حریفانی با رکورد شکست خواهند بود، از جمله دو بازی مقابل هورنتز و یک بازی مقابل هر یک از پیستونز و ویزاردز.



https://sportslens.com/news/the-two-worst-teams-in-the-nba-will-play-against-each-other-tonight/ منبع: