قیمت نجومی یووه برای ستاره اش!


سرویس خبر شماره: 1993529
20 ژانویه 1402 در 11:59 ب.ظ.
583

0نقطه نظر

یوونتوس موافقت کرده است که مویس کین مهاجم خود را در ژانویه با مبلغ 4 میلیون یورو به صورت قرضی ترک کند.

قیمت نجومی یووه برای ستاره اش!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهاجم 23 ساله ایتالیایی در این فصل سعی کرد به طور منظم زیر نظر ماسیمیلیانو آلگری بازی کند اما در 12 بازی سری آ تنها 472 دقیقه به میدان رفت و به دلیل تاندون مچ پا، 4 بازی قبلی را از دست داد.قهرمانی. جراحت.

به گزارش توتو مرکاتو وب، یوونتوس آماده است تا کین را در این ماه به صورت قرضی بگذارد، اما 2.5 میلیون یورو برای قرارداد قرضی می خواهد و باشگاه جدید باید حقوق کامل او را تا پایان فصل پرداخت کند. او در هر فصل حدود 3 میلیون یورو خالص درآمد دارد و مجموع هزینه قرضی شش ماهه برای باشگاه جدیدش حدود 4 میلیون یورو است.

1977196

کین که 18 ماه از قراردادش با یوونتوس باقی مانده است، پیش از این بیانکونری ها را ترک کرده و دو سال را خارج از خانه با اورتون و پاری سن ژرمن سپری کرد و در تابستان 2021 به تیم آلگری بازگشت. او هنوز موفق نشده است. دقایق بازی زیر نظرش را افزایش دهد.

فیورنتینا و مونزا هر دو به جذب این بازیکن 23 ساله علاقه مند هستند، در حالی که بولونیا نیز در اوایل ماه به او علاقه نشان داد، اما در نهایت به دلیل هزینه های بالای او و سایر اولویت های باشگاه برای تقویت تیم در ژانویه مجبور به ترک کورسو شدند. جاذبه کین کنار گذاشته شده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی