فریم به فریم با عصبانی ترین نسخه سردار (عکس)


سرویس خبر شماره: 1993539
21 دسامبر 1402 ساعت 12:30 ق.ظ.
1.8K |

5نقطه نظر

پایان دربی رم با جنجال بزرگی همراه بود که سردار نقش اصلی را داشت.

فریم به فریم با عصبانی ترین نسخه سردار (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو تیم لاتزیو و رم در دربی حساس رم در چارچوب جام حذفی ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار پر سر و صدا با برتری آبی های پایتخت و حذف شاگردان ژوزه مورینیو به پایان رسید. . جلسه ای که به برکناری سردار آزمون ختم شد.

این دیدار هم مثل همیشه با حساسیت زیادی آغاز شد و از همان ابتدا شاهد تنش های عجیبی بین بازیکنان دو تیم بودیم. پر از برخورد و با سوت های فراوان داور سرشناس مسابقه دنیل اورساتو که از ابتدا قصد داشت با این روش از جنجالی شدن دربی رم جلوگیری کند.

مانند بسیاری از بازی های قبلی رم، آنها گل اول را به ثمر رساندند، بنابراین ژوزه مورینیو همانطور که انتظار می رفت استفاده از گزینه های تهاجمی خود را در خط حمله آغاز خواهد کرد و بدیهی است که کاپیتان مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. ستاره ایرانی در دقیقه 58 جای خود را به ریک کارزدورپ داد تا بار دیگر ناجی ژوزه مورینیو باشد.

اما کنترل فوق العاده لاتزیو بر بازی و البته ناتوانی رم در موقعیت آفرینی باعث شد مهاجمان این تیم به ویژه سردار آزمون موقعیت های زیادی برای گلزنی نداشته باشند. اما بیشتر از نکات فنی، اتفاقات بحث برانگیز دقایق پایانی بود که مشخص شد.

1977217

جنجال امشب دربی رم از دقیقه 96 آغاز شد. جایی که درگیری پدرو و بازیکنان رم باعث شد ستاره اسپانیایی با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شود.

1977216

با نزدیک شدن به لحظات پایانی مسابقه و آماده شدن اورساتو برای زدن سوت پایان، جنجال اصلی شکل گرفت و سردار آزمون نقش اصلی را بازی کرد. جایی که پس از اعلام خطا به نفع لاتزیو، درگیری شدیدی بین آزمون و ستاره لاتزیو، نیکولو راولا رخ داد. سردار که عصبانی ترین به نظر می رسید با یک کارت قرمز مستقیم به گردن بازیکن لاتزیو زد و زمین را ترک کرد.

1977218

دربی رم به تلخ ترین شکل ممکن برای سردار آزمون به پایان رسید که حالا باید سریعا راهی اردوی تیم ملی فوتبال ایران در قطر شود تا برای حضور در جام ملت های آسیا آماده شود. علاوه بر این، رم با این شکست از کوپا ایتالیا حذف شد و فرصت کسب جام را از دست داد.

مجله اخبار فوتبال داخلی