منچستریونایتد برای فروش هری مگوایر و اسکات مک تومینای به وستهم درخواست “مناقصه های بزرگ” می کند – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد


منچستریونایتد در حال درخواست پیشنهادهای مالی هنگفتی است تا حتی در تابستان امسال جدایی از هری مگوایر و اسکات مک تومینای را در نظر بگیرد.

وستهام در کنار تعدادی از باشگاه های لیگ برتری مک تومینای را نیز در رادار خود دارند.

به گزارش دارمش شث، خبرنگار اسکای اسپورت، تیم لندنی روند جذب این دو یونایتد را آغاز کرده است، اما هنوز تا رسیدن به ارزش شیاطین سرخ فاصله زیادی دارند.

شث گفت: وستهام مذاکرات اولیه ای را با منچستریونایتد بر سر مگوایر و مک تومینای انجام داده است.

در نتیجه، گفته شد که چکش ها به سرعت علاقه خود را به او از دست می دهند.

وستهم مذاکرات اولیه ای را با منچستریونایتد بر سر مگوایر و مک تومینای انجام داده است. شکاف در ارزش گذاری برای هر دو بازیکن. یونایتد آنها را به عنوان اعضای بسیار مهم تیم می بیند. در حالی که پیشنهادات تشویقی نیست، اما حتی برای یونایتد پیشنهادهای بسیار بزرگی را می طلبد تا به فروش آن فکر کند. #MUFC #WHUFC

پولی که از خروجی‌های مربوطه به‌دست می‌آید، سپس برای عقد قرارداد با افرادی که از نظر ده هاگ برای برنامه‌هایش در تئاتر رویاها حیاتی هستند، استفاده می‌شود.

متعاقباً نقل شد که تن هاگ به طور خصوصی به مدافع میانی گفته است که با وجود تنزل رتبه و محروم شدن از بازوبند، خدمات او همچنان تحت تعقیب است.

این دو شامل دو نفر از بازیکنانی هستند که اریک تن هاگ علاقه مند به فروش آنها در صورت رسیدن پیشنهادهای مناسب از طرف افراد علاقه مند است.

– دارمش شث (@skysports_sheth) 25 جولای 2023

“شکاف در ارزش گذاری برای هر دو بازیکن. یونایتد آنها را به عنوان اعضای بسیار مهم تیم می بیند.”

با توجه به مگوایر، The Peoples Person در اوایل ماه جاری گزارشی را پوشش داد که در آن اظهار داشت کاپیتان سابق باشگاه علیرغم اینکه دیوید مویس او را تحسین می کرد، تمایلی به ترک یونایتد نداشت.

اگرچه پیشنهادات را تشویق نمی‌کند، اما حتی برای یونایتد پیشنهادهای بسیار بزرگی را می‌طلبد تا به فروش آن فکر کند.»



https://thepeoplesperson.com/2023/07/25/manchester-united-asking-for-big-bids-to-sell-harry-maguire-and-scott-mctominay-to-west-ham-267124/ منبع: