کارت قرمز مستقیم برای داروین نونز

کارت قرمز مستقیم در لیگ برتر معمولا با محرومیت سه جلسه ای همراه است. به این ترتیب نونز بازی های لیورپول مقابل منچستریونایتد، بورنموث و نیوکاسل را از دست خواهد داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

داروین نونز، مهاجم جدید لیورپول به دلیل ضربه سر به مدافع پالاس با کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول پس از تساوی 2-2 مقابل فولام در هفته اول امشب در آنفیلد میزبان پالاس است. شاگردان کلوپ نیمه اول را با یک گل پشت سر حریف به پایان رساندند، اما در شروع نیمه دوم کار برای آنها دشوارتر شد.
داروین نونز که هفته گذشته با یک گل و یک پاس گل برای قرمزها درخشید، پس از از دست دادن یک موقعیت عالی در نیمه اول، در اوایل نیمه دوم تیمش را به 10 نفر رساند.
در دقیقه 57 نونیز در حال اعتراض به داور بود که یواخیم اندرسن مدافع پالاس او را از پشت هل داد. حرکتی که خشم ستاره 23 ساله اروگوئه ای را برانگیخت و بلافاصله با سر به اندرسن زد و او را روی زمین انداخت.

خشونت نونز به قدری مشهود بود که داور از اخراج او با کارت قرمز مستقیم ابایی نداشت. بنابراین پس از 12 سال یک بازیکن لیورپول در اولین بازی خانگی خود برای این تیم از زمین بازی اخراج شد. در سال 2010 بود که جو کول چنین سرنوشتی را مقابل آرسنال تجربه کرد.
بسیاری در شبکه های اجتماعی ضربه نونز را با ضربه سر زین الدین زیدان به مارکو ماتراتزی در فینال جام جهانی 2006 مقایسه کردند و البته یک گروه خشونت و جنجال خود را نسبت به هموطن خود اعلام کردند.لوئیس سوارز که نزدیک به یک دهه پیش برای لیورپول بازی می کرد. .


سرویس خبر شماره: 1838550
25 اوت 1401 در 01:15
15.3K |

9نقطه نظر

هفته جنجالی لیگ برتر به پایان رسید