جزئیات قرارداد نیکولو زانیولو با گالاتاسرای

ماجرای درگیری بین جالوروسی و زانیولو از زمانی شروع شد که مورینیو در مصاحبه مطبوعاتی از تمایل ستاره ایتالیایی برای ترک رم خبر داد. در آن زمان گزارش شده بود که دو باشگاه انگلیسی تاتنهام و بورنموث به دنبال او هستند. اما پیش از دیدار رم با ناپولی در روزهای اخیر، مورینیو در مصاحبه مطبوعاتی خشم خود را از ماجرای زانیولو نشان داد و گفت: متأسفانه زانیولو در رم خواهد ماند.

زانیولو که برای انجام تست های پزشکی باشگاه گالاتاسرای در استانبول به سر می برد، برای انتقال دائمی 4 سال و نیم به ارزش 20 میلیون یورو با این باشگاه به توافق رسیده است.

جزئیات قرارداد نیکولو زانیولو با گالاتاسرای

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیکولو زانیولو هفته گذشته در رم با تنش های عجیبی روبرو شد و پس از انتقادات تند و علنی خوزه مورینیو از او، روزهای سختی را در رم سپری کرد و حتی از سوی گروهی از هوادارانی که با آنها مواجه است، تهدیدهای جدی دریافت کرد.

زانیو می تواند به گالاتاسرای بپیوندد زیرا پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال این کشور دیرتر از اروپا بسته شده و تا فردا 8 فوریه ادامه دارد.

1799362



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1869112
18 فوریه 1401 @ 5:59 بعد از ظهر |
589 امتیاز خبر

0نقطه نظر

سرانجام روز گذشته رسانه های ایتالیایی گزارش دادند زانیولو با باشگاه گالاتاسرای ترکیه به توافق رسیده و شب گذشته برای انجام تست های پزشکی به این کشور سفر کرده است. اما جزئیات قرارداد او با گالاتا نامشخص بود.

1799361

امروز جزئیات این قرارداد نهایی شده است. قرارداد زانیولو با گالاتاسرای دائمی است و 20 میلیون یورو خواهد بود. این مبلغ شامل حق بیمه و بندهای متغیر است. مدت قرارداد زانیولو با این باشگاه ترکیه ای چهار سال و نیم خواهد بود. به این ترتیب، این ستاره ایتالیایی تا سال 2027 بازیکن گالاتا خواهد بود. به هر حال، قرارداد بین زانیولو و گالاتاسرای دارای بند فسخ 35 میلیون یورویی خواهد بود.