جیمی باتلر از مصدومیت MCL رنج می برد و چند هفته از میادین دور است

شب گذشته، میامی هیت در راه بود تا در یک بازی پلی‌این به مصاف فیلادلفیا ۷۶رز برود. فیلی بذر شماره 7 و میامی بذر شماره 8 بود. برنده بازی رتبه رسمی شماره 7 و مسابقه مقابل باکس در دور اول را به دست می آورد. این یک نبرد از نقطه‌نظر بود و بازی در کوارتر اول به عقب و جلو رفت.

جیمی باتلر از میامی در ثانیه های پایانی کوارتر اول صاحب توپ شد. یک استراحت سریع بود و او درست زیر لبه بود. باتلر یک پمپ جامد تقلبی به کلی اوبره 76ers زد. با این حال، اوبره به هوا پرید و با پای جیمی باتلر تماس گرفت. متأسفانه به نظر می رسید که باتلر در جریان بازی دچار مصدومیت شده باشد اما او بازی را به پایان رساند. شمس چارانیا، بازیکن داخلی NBA امروز گزارش داد که باتلر به دلیل مصدومیت MCL چند هفته را از دست خواهد داد. برای Heat که می‌خواهند در این سیزن پس از فصل به رقابت بپردازند، ایده‌آل نیست.

میامی تولید جیمی باتلر در روز جمعه مقابل گاوها را از دست خواهد داد

شکست در پلی آف ممکن است برای میامی هیت در این مقطع از فصل بسیار زیاد باشد. باتلر در حرفه خود یک قاتل در فصل بعد است و در لحظات کلاچ پیشرفت می کند. او در 119 بازی پلی آف میانگین (21.3) امتیاز، (6.2) ریباند، (4.6) پاس گل و (1.7) توپ ربایی دارد. فصل گذشته، باتلر و هیت به عنوان رتبه هشتم به پلی آف راه یافتند و به فینال NBA صعود کردند. بدون باتلر، هیت ممکن است تولید کافی برای اجرای مجدد را نداشته باشد.

میامی باید فردا شب با شیکاگو بولز برای تیم شماره 8 رسمی کنفرانس شرق بازی کند. برنده آن بازی در فصل عادی 2023-2024 به مصاف تیمی خواهد رفت که بهترین رکورد در لیگ را دارد. جیسون تاتوم و بوستون سلتیکس با نتیجه 64-18 به پایان رسیدند. آنها در این فصل شرط بندی های سنگین برای برنده شدن در فینال های NBA هستند. حتی اگر میامی فردا بولز را شکست دهد، یک سری هفت بازی دلهره آور بدون خدمات جیمی باتلر پیش رو خواهد داشت. میامی در فصل بعد تیم سختی است، اما آیا آنها آنقدر خوب هستند که بدون باتلر چهار بازی مقابل سلتیکس را ببرند؟

حتی با مصدومیت MCL، باتلر قرار نبود بازی را ترک کند. در آن زمان او نمی دانست که مصدومیتش چقدر جدی است. با این حال، آدرنالین او را در سه کوارتر پایانی هل داد. باتلر با 19 امتیاز، 5 ریباند و 4 پاس منجر به گل به پایان رسید. میامی 105-104 شکست خورد و اجازه داد فیلادلفیا به بازی بازگردد و شتاب بیشتری بگیرد. اکنون، هیت این جمعه در آخرین بازی پلی‌این کنفرانس شرق و یک جایگاه در سیزن پس از سال 2024 میزبان بولز خواهد بود. آیا میامی می‌تواند شیکاگو را بدون تولید سطح بالای پس از فصل جیمی باتلر شکست دهد؟



https://sportslens.com/news/miamis-jimmy-butler-knee-is-out-several-weeks-with-an-mcl-injury-suffered-vs-the-76ers/ منبع: