تور خبری وقتی همسر هادی نوروزی نتیجه دربی را پیش بینی کرد!


برتری ارزشمند مقابل استقلال در دربی پایتخت شانس پرسپولیس را برای قهرمانی در لیگ شانزدهم افزایش داده بود. در همین راستا خبرروزی 9 فروردین 95 با همسر هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس که در پاییز 94 درگذشت، گفت و گو کرد.

خانم ابراهیم پور درباره شرایط پرسپولیس و موفقیت این تیم مقابل استقلال بیان کرد: شماره پیراهن هادی 24 بود و قبل از بازی وقتی آقای فردوسی پور نتیجه بازی را اعلام کرد، در برنامه 90 پیامک زدم که شماره 24 را به شماره 24 ارسال کردم. افتخار نام هادی یعنی در واقع نتیجه بازی رو 4 بر 2 به نفع پرسپولیس پیش بینی کردم که کاملا درست بود! شاید باورتان نشود اما وقتی پرسپولیس گل چهارم را به ثمر رساند مطمئن بودم که استقلال یک گل دیگر به ثمر می رساند تا بتوانیم به نوعی شاهد حضور هادی عزیز در این برد بزرگ باشیم. هادی همچنان در کنار ما و پرسپولیس است و به موفقیت پرسپولیس کمک می کند. البته این را هم بگویم که همه هواداران استقلال به من احترام فوق العاده ای دارند چون هیچ وقت ما را تنها نگذاشتند. من یک بار دیگر این پیروزی بزرگ را به پرسپولیسی ها تبریک می گویم و امیدوارم با بردن جام بر مزار هادی نوروزی قهرمان لیگ برتر شوند و قهرمانی را جشن بگیرند.

واقعیت این است که رضا درویش و یحیی گل محمدی پس از قهرمانی در فصل قبل جام را بر مزار بزرگان این تیم بردند و بدین ترتیب به چهره های فقید پرسپولیس ادای احترام کردند.

تور خبری وقتی همسر هادی نوروزی نتیجه دربی را پیش بینی کرد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال