دو مصدوم و یک مصدوم، میلان به بازگشت امیدوار است


سرویس خبر شماره: 2015521
30 آوریل 1403 در 11:50 ب.ظ.
585 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مصدومیت روملو لوکاکو و پائولو دیبالا و اخراج زکی چلیک در نیمه اول مقابل رم-میلان، امید روسونری را برای بازگشت زنده نگه داشت.

دو مصدوم و یک مصدوم، میلان به بازگشت امیدوار است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا بین رم و میلان با عملکرد درخشان شاگردان دنیله دروسی آغاز شد. گل های جانلوکا مانچینی و پائولو دیبالا باعث پیروزی 2-0 رم و در مجموع 3-0 در دقیقه 22 شد.

با این نتیجه امید میلان به بازگشت و صعود به نیمه نهایی تقریبا به صفر رسید اما سه اتفاق کلیدی در نیمه اول باعث شد تا رم با چالش بزرگی روبرو شود.

پیچ تراکتورمصدومیت لوکاکو

ستاره بلژیکی خط حمله رم که نقش مهمی در گل دوم داشت مصدوم شد. مصدومیت او به صحنه گل دوم برمی گردد که او پس از برخورد با بازیکن میلان احساس ناراحتی کرد، اما به بازی ادامه داد تا اینکه در دقیقه 29 نشست و درخواست کرد تامی آبراهام جایگزین او شود.

2012525

پیچ تراکتوراخراج مهمت زکی چلیک

دو دقیقه بعد از تعویض اجباری لوکاکو، رافائل لیائو یک ضدحمله از سمت چپ تدارک دید اما چلیک یک تکل ناشیانه و عجیب انجام داد و مانع از حمله میلان شد. این موضوع باعث شد تا داور از کنار زمین خارج شود و بلافاصله ستاره رم را با کارت قرمز مستقیم اخراج کند.

2012526

پیچ تراکتورمصدومیت دیبالا

زننده گل دوم نیز از بدشانسی نیمه اول تیم دهروسی در امان نماند. در دقایق پایانی نیمه اول به سختی می توانست به راحتی راه برود و بدود. این امر ده روسی را بر آن داشت تا برای ستاره خود هیچ موقعیتی ایجاد نکند و دیگو یورنته را در دقیقه 43 به جای او به میدان فرستاد.

میلان در نیمه اول گلی به ثمر نرساند اما با این اتفاقات غیرمنتظره برای رم امیدوار است در نیمه دوم بازی را به سود خود برگرداند.

2012528

مجله اخبار فوتبال خارجی