هوادار و پیکان با تجربه متفاوت/ چهارمین دربی پایتخت مساوی شد!



تهران 4 نماینده در لیگ برتر دارد و این هفته دربی کوچک پایتخت در تهران برگزار شد. هم تیم های پیکان و هم هواداران در ورزشگاه تسگردی به تساوی 2-2 رضایت دادند که تکرار تساوی بدون گل دور اول بود و پس از آن تساوی مانند دربی های استقلال و پرسپولیس، دربی های این فصل هیچ برنده ای را به همراه نداشت. تهران.

اما محمود فخری و رسول خطیبی برای هر دو تیم تهرانی در دور اول و رضا عنایتی و مسعود شجاعی در دور دوم نیمکت نشین بودند. نکته جالب دیگر این است که این نتیجه در حالی به دست آمد که دو تیم پیش از این تجربیات متضادی داشتند.

هوادار در ابتدای این دیدار با دو گل از حریف خود پیش افتاد. این هوادار چند هفته پیش که در همان ورزشگاه مقابل ذوب آهن با دو گل از شاگردان محمد ربیعی عقب بود و با یک برگشت شیرین بازی را 2-2 به تساوی کشاند، این بار دقیقاً تجربه معکوس این دیدار را به ثمر رساند. دو گل و بازی 2-0 بود. او برنده را 2-2 مساوی کرد.

اما برای عنایتی هم همین اتفاق افتاد. او چند هفته پیش در همین ورزشگاه مقابل صنعت نفت آبادان با دو گل حریف خود را به برتری رساند، اما در ثانیه های پایانی بازی گل تساوی را به ثمر رساند تا نتیجه 2-2 مساوی شود. پیکان این بار با دو گل عقب بود و با زدن یک گل مساوی تجربیاتی بر خلاف تجربه قبلی خود کسب کرد.

و البته با این نتیجه مساوی هر دو تیم با هدایت مربیان جدید خود در هفته های اخیر به حرکت خود ادامه داده اند.

بیشتر بخوانید: عکس حرکت غیراخلاقی اسماعیلی فر پس از گلزنی/ فحش دادن مدافع پرسپولیس به یک خارجی!



سرویس داخلی اخبار فوتبال