بازگشت مصدومیت “واقعا سخت بود” اما اکنون “بخشی از مبارزه”

هواداران لیورپول نمی توانند تحت تاثیر کارهایی که کائویمهین کلهر در زمان حضور در تیم انجام داد، تحت تاثیر قرار نگیرند اما بازگشت آلیسون بکر از مصدومیت بسیار زیاد است.

این بازیکن برزیلی در مورد بازگشت بالاخره پس از هشت هفته تعلیق، گفت: “این واقعا برای من سخت بود. من پسری هستم که وقتی در خانه هستم، مصدوم هستم یا فقط در حال استراحت هستم، دوست ندارم فوتبال ببینم چون خیلی هیجان زده می شوم و می خواهم بازی کنم!

بیشتر بخوانید: (ویدئو) کلوپ نسبت به آتالانتا “استثنایی” در آستانه بازی برگشت محتاط است

من می خواهم در هر بازی حضور داشته باشم. اما می دانستم که این برای من امکان پذیر نیست، بنابراین سعی کردم بهترین درمان ها، یعنی بهبودی را انجام دهم. من زمان زیادی را روی تخت برای درمان گذراندم، زمان زیادی را در ورزشگاه گذراندم تا زمانی که برمی گردم قوی باشم، وضعیت خوبی داشته باشم، شاید بهتر از قبل باشم.

«این احساسی است که من دارم. تقریباً هشت هفته بود که هر روز دو جلسه کار می کردم، گاهی اوقات سه جلسه، بنابراین برای من واقعاً سخت بود.

و البته، با دیدن تیمی که برای عناوین قهرمانی می‌جنگد، من تمایل زیادی دارم که بخشی از آن باشم و بخشی از آن مبارزه باشم. خدا را شکر که اینجا هستم و مشتاقانه منتظر ادامه فصل هستم.»

بیشتر بخوانید: (ویدئو) کلوپ نقل قول الهام بخش شکست را پیش از درگیری غیرمحتمل اروپایی زنده کرد

این ناامیدی از شماره 1 ما اکنون باید به عملکردهای مثبت در زمین منتقل شود و با توجه به سابقه بی عیب و نقص او، هیچ دلیلی برای شک در این اتفاق وجود ندارد.

بیایید امیدوار باشیم که این بازیکن 31 ساله بتواند دروازه خود را در ایتالیا بسته نگه دارد، زیرا کار در حال حاضر به اندازه کافی سخت است، بدون چشم انداز دریافت گل های دیگر.

می توانید نظرات آلیسون در مورد بازگشت مصدومیتش (از ساعت 10:39) را از طریق باشگاه لیورپول در یوتیوب تماشا کنید:

🚨 EOTK Insider با Jan Age Fjortoft: چرا آلونسو به LFC نه گفت، چه کسی اکنون جایگزین کلوپ خواهد شد؟ برندگان PL خواهند بود…

https://www.empireofthekop.com/2024/04/18/alisson-injury-comeback-fight/ منبع: