منچسترسیتی به شایعات رئال مادرید می خندد


سرویس خبر شماره: 1993426
21 ژانویه 1402 در 02:45 ق.ظ.
1.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

هلند حرکت نمی کند

در منچسترسیتی کمترین نگرانی نسبت به شایعاتی مبنی بر علاقه رئال به خرید ارلینگ هالند وجود ندارد.

منچسترسیتی به شایعات رئال مادرید می خندد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شایعات زیادی درباره توافق رئال مادرید و کیلیان امباپه برای حضور او در سانتیاگو برنابئو در پایان فصل جاری شنیده می شود که این شایعات از سوی طرفین تکذیب شده است.

رفتار و تصمیمات این بازیکن در سال 2022 باعث شده رئال دیگر به او اعتماد نداشته باشد و حتی او را در فصل نقل و انتقالات تابستانی در اولویت اول خود قرار ندهد. این در حالی است که قرارداد این ستاره فرانسوی با پی اس جی در پایان این فصل به پایان می رسد و او این اختیار را دارد که به عنوان بازیکن آزاد به هر باشگاهی برود.

1972841

گفته می شود سران این باشگاه به طور جدی وضعیت هلند را زیر نظر دارند و ممکن است او را به اولویت اصلی نقل و انتقالات در پنجره تابستانی آینده تبدیل کنند تا بتوانند شهر منچستر برای جذب او موافقت کنید. به خصوص که بند فسخ 100 میلیون یورویی او می تواند تابستان امسال فعال شود.

سان اما مدعی است که منچسترسیتی نسبت به بازیکن نروژی بسیار آرام است و نگرانی خاصی ندارد. باشگاه انگلیسی همچنان متقاعد شده است که ارلینگ خوشحال است و با وجود بند فسخ از اتحاد خارج نخواهد شد. ستاره ای که در 18 ماه گذشته بر فوتبال انگلیس مسلط بوده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی