کلوپ می داند که چه جواهری استثنایی LFC دارد. می تواند میلیون ها نفر را برای قرمزها نجات دهد

انصافاً می توان گفت که یورگن کلوپ پس از پیروزی برگشت لیورپول مقابل فولام در جام کارابائو، روی استعداد کانر بردلی نمی خوابد.

ستاره ایرلندی شمالی نقش مهمی در احیای سرخ ها داشت، بیش از اینکه ادعا کند به عنوان بهترین بازیکن بازی قرمزها در آنفیلد انتخاب شود.

استثنایی، چه پسری، چه شخصیت خارق‌العاده‌ای و چه پتانسیلی. او در تیم مناسبی است، همه او را دوست دارند و به او احترام می‌گذارند و می‌خواهند موفق شود.» این مرد 56 ساله به خبرنگاران (از طریق بی‌بی‌سی) گفته است.

این بازیکن 20 ساله به سختی به ثبت یک پاس گل برای تمام تلاش هایش در شب نزدیک بود، اما پس از اینکه برند لنو یک ایستگاه در سطح جهانی را برای رد داروین نونز در فاصله نزدیک انجام داد، این بازیکن رد شد.

بیشتر بخوانید: وای: بازیکن غیرقابل توقف لیورپول بازی فولام را در 30 دقیقه کاملاً تغییر داد

بیشتر بخوانید: نونز را فراموش کنید: هیولای 87 لمسی لیورپول با نمایش استادانه فولام همه را شوکه کرده است

راه حل های درون تیم

بیا بشنویم

کلوپ تا حد زیادی مدیون ستایشی است که به طور تمام وقت پس از شروع بازی به مدافع راست 20 ساله در جام کارابائو انجام می شود.

باید گفت که بازی مهمی است که فینال نزدیک به گوشه است، مشروط بر اینکه بتوانیم تا دو هفته دیگر اعصاب خود را در Craven Cottage حفظ کنیم.

سرمربی سابق بروسیا دورتموند ممکن است بار دیگر در لندن به فارغ التحصیل آکادمی تکیه کند.

اگرچه، ما فکر می کنیم قبلاً به اندازه کافی دیده ایم که نشان می دهد ایمان او بسیار خوب است.

با این سطح از شتاب صعودی همراه باشید و بردلی به خوبی می تواند در نهایت میلیون ها پوند برای لیورپول پس انداز کند که نوبت به دفاع راست می رسد.

ما پوششی برای ترنت الکساندر-آرنولد می‌خواستیم. به نظر می رسد ما به طور بالقوه آن را دریافت کرده ایم.

🤩 بررسی EOTK FPL Gameweek 20 🤩: کوین دی بروین در مقابل مایکل اولیس؟ آیا صلاح، استوپینان مقابل ترنت را نمی فروشید؟ مدیران انتخاب WILDCARD باید در نظر بگیرند

https://www.empireofthekop.com/2024/01/10/klopp-exceptional-lfc-gem-could-save-them-millions/ منبع: