مورایس به ترسناک ترین حریف خود در ایران رسید!


سرویس خبر شماره: 2015824
1 اردیبهشت 1403 ساعت 12:14 |
2000 |

2نقطه نظر

تیمی که نقاط ضعف سپاهان را نشان داد؛

تیم فوتبال دریایی بندرانزلی بدون شک کابوس ژوزه مورایس در لیگ برتر است و نقش زیادی در شکست سپاهان در لیگ سال گذشته داشت.

مورایس به ترسناک ترین حریف خود در ایران رسید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار روز یکشنبه چهارمین دیدار ملوان مورایس و بندر انزلی خواهد بود و نکته جالب اینکه ملوان در سه بازی اخیر یک پیروزی و دو تساوی به دست آورده است که به معنای 7 امتیاز است.

ملوان فصل گذشته با هدایت مازیار زارع موفق شد سپاهانی را که در نیم فصل اول شکست خورده بود با تساوی مقابل انزلی در بازی رفت شکست دهد اما نتیجه بازی برگشت برای سپاهان دردناک و فراموش نشدنی بود. در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات، آنها در ورزشگاه نقش جهان از ملوان پیش بودند تا اینکه دقیقه 87 با گل دقیقه 87 سهیل فدارکار، آب سردی را به بدن همه سربازان حاضر در ورزشگاه رساند. . پرسپولیس از این غفلت سپاهان نهایت استفاده را برد و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر برد.

2012981

سلوان در فصل جاری با وجود تغییر در کادر فنی و حضور مهدی تارتار به جای مورائیس، همان حریف ترسناک مورائیس و سپاهان بود و آنها بودند که اولین شکست فصل را به مورائیس و او وارد کردند. شاگردان با نتیجه عجیب 4 بر 2 به سایر رقبا فهماندند که سپاهان علیرغم قدرت زیادی که در هفته های اول نشان داد، نقاط ضعف زیادی دارد.

در این شرایط سپاهان و ملوان قرار است یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و چهارم را در ورزشگاه سیروس میزبانی کنند و حالا تفاوت سه دیدار قبلی در این است که شاگردان مهدی تارتار خود را برای کسب سهمیه آسیایی امیدوار می دانند و به دنبال مد نظر هستند. با انگیزه ای که در خانه دارند کار را در سپاهان در این دیدار رودررو سخت تر می کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی