جان اوشی قرار است به عنوان سرمربی موقت جمهوری ایرلند برای بازی های تابستانی باقی بماند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

جان اوشی، مدافع سابق منچستریونایتد، احتمالا به عنوان سرمربی موقت جمهوری ایرلند برای بازی های دوستانه بین المللی ژوئن باقی خواهد ماند.

مرد سابق یونایتد در ماه فوریه پس از تمدید نشدن قرارداد استفن کنی پس از ناکامی در هدایت ایرلندی ها به حضور در یورو 2024، این نقش را دریافت کرد.

در ماه مارس، اوشی یک باخت 0-1 در خانه مقابل سوئیس و یک تساوی چشمگیر 0-0 با بلژیک در دوبلین را زیر نظر داشت.

در ابتدا تصور می شد که تیم ایرلندی تا اوایل آوریل یک سرمربی جدید منصوب خواهد کرد و مدافع سابق یونایتد در رقابت برای پست دائمی نیست.

در حقیقت، اخیراً یک ارتباط واقعی یونایتد با موقعیت ایرلندی وجود داشته است، زیرا مشخص شد که اوله گونار سولسشر این نقش را در ژانویه رد کرد و روی کین نیز به این موقعیت خالی مرتبط شد.

با این حال، اکنون به نظر می رسد که جاه طلبی تعیین یک سرمربی جدید به موقع برای شروع لیگ ملت ها در شهریورماه است و این امید وجود دارد که اوشی به عنوان موقت برای دیدارهای خرداد ماه ادامه دهد.

مارک کانهام، مدیر فوتبال اتحادیه فوتبال ایرلند گفت تلویزیون FAI که روند جذب نیرو ادامه دارد.

“واقعاً ما اکنون با اولین بازی خود مقابل انگلیس در ماه سپتامبر به لیگ ملت های یوفا نگاه می کنیم و این همان چیزی است که می خواهیم انجام دهیم.”

کانهام در ادامه به تمجید از عملکرد بازیکن سابق یونایتد پرداخت و اظهار داشت: “در دو بازی دوستانه ژوئن، اکنون انتظار می رود که ما یک سرمربی موقت داشته باشیم و در ماه سپتامبر به جستجوی سرمربی دائمی ادامه دهیم. ما دوست داریم که جان اوشی باشد.

ما از کاری که او در بازی های دوستانه مارس انجام داد بسیار راضی بودیم و در حال حاضر با او صحبت می کنیم. امیدواریم بتوانیم در اسرع وقت آن را تایید کنیم.»

این مرد ایرلندی تمایل خود را برای تبدیل شدن به سرمربی جدید ایرلند پنهان نکرده است و دوست دارد نام او برای این نقش دائمی در نظر گرفته شود.

او ماه گذشته در صحبت‌های خود مدعی شد: «اگر صبح می‌توانستم سرمربی ایرلند باشم، این کار را انجام می‌دادم».

نتایج و عملکردهای چشمگیر مقابل پرتغال و مجارستان در ماه ژوئن ممکن است رویای اوشی را به واقعیت تبدیل کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/20/john-oshea-is-set-to-stay-on-as-republic-of-ireland-interim-manager-for-summer-fixtures-279108/ منبع: