پروین: وحید قلیچ را به دل نگیرید!

سر پیچ جانبازان تمرین؟
مهم نیست که چه چیزی را شروع می کنید، در ابتدا بوی می دهد و به آرامی افزایش می یابد. این تمرین فقط برای با هم بودن است. روی این نیمکت همه از دهه 60 می گویند و خاطره دهه 60 را تعریف می کنند، امیدوارم بتوانیم این دوران را ادامه دهیم و همه بچه ها بیایند. شرکت ما دستور دارد و باید بایستد. الحمدلله به جایی رسیده ایم که به هیچکس نیاز نداریم و ایستاده ایم و از بندر ماهشهر هم پروژه ای گرفتیم و ساختیم. بازم میگم امیدوارم همه بچه ها بیایند. آنها اینجا نشسته اند و خاطرات دهه 60 را یادآوری می کنند و این برای من کافی است. بازی می کنند و تمرین می کنند.

سر پیچشرایط اقتصادی جانبازان؟
ما روی این پروژه و پروژه های دیگری که آقای سعید شیرینی کار می کند کار می کنیم تا حداقل به جانبازان دستمزد عادلانه ای بدهیم که کارشان را پوشش دهد. نه به گونه ای که زندگی آنها را تغییر دهد، بلکه گوشه ای از شغل آنها را بگیرد. امیدوارم بتوانیم آن را انجام دهیم؛ ما خوشحال می شویم و بچه ها خوشحال می شوند، اما نه به خاطر پول. حالا ببینید که اینجا نشسته اند و خاطرات را تعریف می کنند و همه از یک جا می گویند. میدونی چقدر خوبه؟ همه ما الان همدیگر را می بینیم. همه با من تماس می گیرند، اما این بار چیز دیگری است.

سر پیچستاره های عربستانی؟
این خریدها با پولی که عربستان خرج می کند انجام می شود اما ما نمی توانیم آن پول را پرداخت کنیم. آنهایی که در پرسپولیس هستند همه ملی پوش هستند. امیدوارم همه تیم‌ها خوب باشند و ما بتوانیم لیگ خوبی داشته باشیم که هیجان‌انگیز باشد و فقط پیروزی و حرکت رو به جلو نباشد. این بی فایده است. تیم های دیگر باید قوی باشند. البته الان قول می دهم پرسپولیس قهرمان شود. فورا قول میدم در مقایسه با سایر تیم هایی که می بینم، پرسپولیس جایگاه اول را در جذب بازیکن دارد.

سر پیچورود بانوان به ورزشگاه؟
این اتفاق در زمان اقامت ما در امجدیه افتاد. این بهتر است. اگر این اتفاق بیفتد، کمتر صحبت می کنیم. اگر انجام دهند، عالی است. عشق مردم فوتبال است و این دو تیم باید به دست یک شرکت بیفتند. حالا ببین هزاری میگه این قرارداد 15 تومنه و میز میدن. آقای آل کثیر الان چقدر از سپاهان گرفته است؟ قراردادی دو ساله به ارزش 70 میلیارد تومان منعقد شده است. با 200 تومان و 150 تومان این اتفاق نمی افتد. بودجه بدهند و بگویند آقایان پرسپولیس و استقلال بیایید 500 میلیارد تومان بودجه تیم شماست. برو هر کاری میخوای بکن

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس عصر همان روز دور هم جمع شدند و به تمرین و خاطره گفتند. علی پروین در حاشیه این تمرین دقایقی با خبرنگار مجله اخبار فوتبال گفت و گو کرد و در مورد شرایط پیشکسوتان و تیم فوتبال پرسپولیس صحبت کرد.

علی پروین به هواداران پرسپولیس قول می دهد که این تیم در فصل آینده قهرمان شود.

پروین: وحید قلیچ را به دل نگیرید!

سر پیچتعطیلی برنامه های پیشکسوتان؟
من به خاطر کرونا استراحت کردم و بعد از آن به کرونا گفتم کارش تمام شود. تقصیر من بود الان هم هرکی اومده بگه خدایا از تو شروع کنیم. الحمدلله شروع کردیم و همه دور هم جمع شدیم. از اعضای سابق تیم می خواهیم که بیایند.

سر پیچآمدن پروین برای حل مشکلات؟
دیگه از من نمیاد اگر دست من بود زودتر این کار را می کردم. روزگاری این بچه هایی بودند که اینجا می بینید که بی پول بازی می کردند و عشقشان این پیراهن بود، حالا به بازیکن می گویم ابروهایت بالاست، فردا چهار خبرنگار مثل تو جواب من را می دهند. یعنی هر بازیکن چهار گزارشگر دارد. من الان می روم پیش یک بازیکن، فردا چهار خبرنگار جواب من را می دهند. نمیتونم الان هم نمیخواستم مصاحبه کنم. یکی دیگه پولشو میگیره میشنوم؟ درست است؟ به جز آن؟ تو باید یک روز بیایی و من ده ساعت در مورد فوتبال با تو صحبت کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سخنان علی پروین را در ادامه می خوانیم:


سرویس خبر شماره: 1952962
مرداد 03, 1402 در 09:28 ب.ظ |
7.5 هزار امتیاز خبر|

12نقطه نظر

خانم ها بیایید دم در، کمتر می شود گفت

سر پیچوحید قلیچ؟
هیچ کس نباید آن را به دل بگیرد. وحید قلیچ صبح به صبح چیزی می گذارد که آدم در کیسه می برد. من رانده می شوم به یک نفر می بندد و به دیگری تمام می شود و می بندد. گره زدن من هم مشکلی نیست. اصلا مهم نیست. این دوره مهم است. امیدوارم روز به روز افزایش پیدا کنیم و بتوانیم زمینه بزرگ تری داشته باشیم تا مردم راحت تر بیایند و بنشینند. از خدا دعا کن که شفا پیدا کنی.

سر پیچشرایط پرسپولیس؟
به نظر من پرسپولیس در نقل و انتقالات خوب کار کرد و به آنهایی که می خواست رسید. بله، درست است که مهاجم ندارند، اما به نظر من آقایان ترابی و امیری مهاجم هستند. یادت نیست انصاری فرد را از دفاع به حمله بردم. الان هم باید همینطور باشد. من یک هافبک هستم و یک مهاجم و یک مدافع هستم، این برای روزهای خوب گذشته است. حالا بازیکنی که در سطح تیم ملی است باید همه جا بازی کند.

سر پیچمشکلات مالی پرسپولیس؟
به نظر من این دو تیم باید به دست دو نفر بیفتد یا به دو شرکت سپرده شود تا خودشان دخالت کنند و کسی دخالت نکند. تا زمانی که این کار را نکنند، در فوتبال اینطور است. شما اینجا بنشینید و چند سال دیگر حرف های من را ببینید. این تیم باید دست مردمش باشد و آن را بشناسد. اینطور نیست که بگویی من مدیر هستم. الان مثلاً من طرفدار پرسپولیس هستم و پرسپولیس می بازد و صبح می خواهم بروم دفتر با اخم می روم آنجا اما می روم شنگول. استقلال هم همینطور.

سر پیچسیستم باید از دو شیفت استفاده کند
حالا فکر می کنم سیستم باید از این دو تیم استفاده کند. همه فوتبال را دوست دارند. اگر به راحتی بتوانم به آزادی برسم، یک ساعت زودتر به پیامبر می روم تا بازی و مردم را ببینم. منظورم این است که من هیجان مردم را خیلی دوست دارم. شلوغ می کنند و یکی داد می زند، یکی چیزی می گوید و یکی خالی می کند. چه کسی باید از آن استفاده کند؟ سیستم کشور باید از آن استفاده کند، اما متاسفانه فقط می زند. چون فوتبال طرفدار دارد، می زنند.

سر پیچسرباز و تراکتور؟
سپاهان و تراکتور فقط مقابل پرسپولیس و استقلال خوب هستند و در بازی های دیگر مقابل هم قرار می گیرند. مثلا سپاهان به ملوان امتیاز داد و پرسپولیس قهرمان شد. این تیم ها مقابل پرسپولیس و استقلال خوب بازی می کنند و تمام توان خود را می دهند اما در سایر مسابقات اینگونه نیستند. من می گویم پرسپولیس قهرمان می شود.