بحران جدید برای سیتی؛ ستاره گواردیولا در آستانه بازی رئال مادرید مصدوم شد

مشکلات منچسترسیتی در خط دفاعی ادامه دارد و بحران مصدومیت در آستانه دیدار مقابل رئال مادرید دوباره گریبان این تیم را گرفته است. این بار یوشکو گواردیول، مدافع کروات منچسترسیتی در بین دو نیمه دیدار تیمش مقابل کریستال پالاس از ترکیب خارج شد.

سه روز مانده به دیدار مقابل رئال مادرید، منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کریستال پالاس رفت. در این دیدار سیتیزن ها با پیروزی 4 بر 2 موفق به کسب سه امتیاز بازی شدند اما در بین دو نیمه اتفاقاتی افتاد که باعث شد پپ با شکست به مصاف رئال مادرید برود.

قبل از بازی، کوین دی بروین، برناردو سیلوا، جان استونز، ناتان آکه، کایل واکر و ادرسون مشکلات فیزیکی جزئی داشتند، اما پپ گواردیولا مجبور شد برخی از آنها را بازی کند و سه نفر آخری همگی بخشی از ساختار دفاعی سیتی هستند. .

با این حال در این دیدار سیتی با مشکل جدیدی مواجه شد. گواردیول که در تعطیلات ملی در اردوی تیم ملی کرواسی دچار مصدومیت جزئی شد و زودتر به منچسترسیتی بازگشت، در ترکیب تیمش حضور داشت اما احساس ناراحتی کرد و در بین دو نیمه زمین را ترک کرد.

پپ گواردیولا در مورد مصدومیت این بازیکن و احتمال حضورش در دیدار مقابل رئال گفت: یوشکو امروز کمی مشکل داشت، نمی دانم برای رئال بازی می کند یا نه، خواهیم دید. گواردیولا باید خیلی زود در مورد گزینه های موجود تصمیم بگیرد.

سیتی روز دوشنبه یک جلسه تمرینی در مادرید برگزار خواهد کرد که می تواند بر تصمیم گواردیولا تاثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید: شیطنت های عجیب هلند در سیتی; از آهنگ معروف انریکه ایگلسیاس تا بونسای/باچا غول، انرژی به آسمان آبی منتقل می شود؟

سرویس اخبار فوتبال خارجی