به فینال خوش آمدید: نبرد برای سیتی ادامه دارد!

بله، نبرد ادامه دارد، گواردیولا و سربازانش به دروازه های شهر نزدیک شده اند و چیزی برای فتح شهر باقی نمانده است.
فرار کن تا فرصت هست، پرچم های آبی در اهتزاز هستند و آسمان آبی است.

بعد از اینکه سرمربی و سر الکس که حالا با خمیدگی کمی راه می رود، جام را با احتیاط روی پایه اش گذاشتند. فرگوسن در ومبلی رو به هواداران منچستریونایتد کرد و با شور و شوق گذشته های شیرین اما دور، هر دو مشت را به هوا پرتاب کرد و با تمام وجود آنها را تکان داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دقایقی پیش از آغاز فینال جام حذفی 2023، دو چهره قدیمی دوستانه، با کت و شلوارهای شیک و جذابیتی که با گذشت زمان و گذر زمان از آن کاسته نشده است، دسته های جام حذفی تاریخی را در دست گرفتند. میدان سبز روشن ومبلی که در زیر نور شدید آفتاب متفاوت به نظر می رسید. اسطوره های دو باشگاه منچستر؛ سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق یونایتد، پرافتخارترین سرمربی تاریخ بریتانیا و مایک سامربی، یکی از بازیکنان برجسته منچسترسیتی در دهه هفتاد.

یونایتد تلاش کرد. او شجاعانه تلاش کرد. سر بالا، چشم در چشم. با غرور بدون رسوایی، اما در این بین با کمی امید نتیجه را به حریف دادند و قسمت آبی را تماشا کردند.

1883888

نه تاریخ، نه فرگوسن، نه احساسات سرشار و نه مشت های لرزان هواداران یونایتد در سراسر جهان نتوانستند سیتی را متوقف کنند.

به فینال خوش آمدید: نبرد برای سیتی ادامه دارد!

در حالی که هیچ کس به اینتر شانس زیادی در فینال اروپا نمی دهد، بسیاری فکر می کردند شاید، فقط شاید یونایتد بتواند به وزن و قدرت تاریخ پاسخ دهد. او می تواند ارواح پیشینیان خود را احضار کند و به رویای بزرگ سیتی پایان دهد و جلوی اینتر هت تریک کند، حتی اگر آنها فینال لیگ قهرمانان اروپا را ببرند. برای محافظت از کوه منحصر به فرد و گرانبها از نور، که هیچ قیمتی برای آن نمی توان تصور کرد، به هر شکلی. و نیازها و خواسته های دلم شهر را خاکستر خواهد کرد.

این احتمالا آخرین پیام حضوری و پایان سرمربی بزرگ یونایتد بود. معمار نبوغ سه گانه یونایتد. یک فراخوان، یک دعوت رسمی و نوعی دستور مستقیم برای شرکت فعال در یک رقابت خصمانه و حیاتی. برای انجام یک عمل و ماموریت خاص. و شاید درخواست غیرمستقیم و عاجزانه بازیکنان اریک تن هاچ آنها را مجاب کند که از این فرصت استفاده کنند. لحظه مورد انتظار فرگوسن، دوست دارم 90 دقیقه روی نیمکت بنشیند و دست تیم را بگیرد. فقط برای این نبرد، فقط همین یکی، می تواند رهبر امپراتوری جدید شهر و کشور با پرچم های آبی باشد:

1883887

امیر حسین صدر
5 ژوئن 2023



مجله اخبار فوتبال خارجی

البته عملکرد سیتی در فینال همیشه غالب نبود. حداقل نه از نوع و سطحی که اخیراً شاهد آن بوده ایم. این چیزی نیست که در این فصل مقابل رقبای خود در لیگ، آرسنال یا بایرن مونیخ و رئال مادرید در اروپا دیده ایم، اما سیتی به اندازه کافی خوب بوده که یونایتد را شکست دهد. باید اذعان کرد که آنها با سیتی در یک لیگ نیستند. در هر صورت هنوز نه!
در نهایت مأموریت و تکلیف فراتر از توان و توان آنها بود. نه تاریخ، نه فرگوسن، نه احساسات سرشار، نه مشت های گره کرده، نه قدرت هواداران خانگی، نه دعاهای پرشور و صمیمانه هواداران یونایتد در همه جا، نتوانستند سیتی را پیش رو نگه دارند.

سیتی به اندازه کافی خوب بوده که اجازه نمی دهد هیچ یک از این چیزها سر راهش قرار بگیرد یا تمرکز و جهتش را تغییر دهد. رودخانه سیتی به دریا می ریزد.به اقیانوس فوتبال اروپا.


سرویس خبر شماره: 1942265
16 ژوئن 1402 در 2:11 ب.ظ
6.6 هزار |

1نقطه نظر

به بهانه فتح زمین و آسمان آبی انگلستان

حافظ و نگهبان 3 شاهکار او و یونایتد!
مناسب ترین گزینه و بهترین شانس بود. در واقع اگر تیمی بخواهد دست از تلاش های لیزال سیتی بردارد و جلوی تلاشش را بگیرد و نام خود را در کتاب های تاریخ فوتبال انگلیس و اروپا بنویسد، آن تیم منچستر به رهبری فرگوسن خواهد بود…