توصیه به آلگری: وقت رفتن است


سرویس خبر شماره: 2012294
17 آوریل 1403 در 06:21
577 امتیاز خبر

1نقطه نظر

ایولیانو بازیکن سابق یوونتوس معتقد است که زمان آن فرا رسیده است که مکس آلگری این باشگاه را ترک کند.

توصیه به آلگری: وقت رفتن است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس در دو ماه اخیر وضعیت خوبی نداشته و در 9 بازی اخیر خود در سری آ تنها 7 امتیاز کسب کرده است و فشارها بر آلگری همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد او این باشگاه را ترک کند. تابستان هواداران یوونتوس آنتونیو کونته، تیاگو موتا و زین الدین زیدان را گزینه های خوبی برای جایگزینی آلگری می دانند.

ایولیانو در مصاحبه با توتو اسپورت برای اولین بار در مورد وضعیت بد یوونتوس در دو ماه اخیر صحبت کرد:به نظر می رسد یوونتوس قدرتی را که چند ماه پیش باعث شد برای اسکودتو بجنگد، از دست داده است. آنها از نظر جسمی و روحی ضعیف بازی می کنند. سفر آنها فراز و نشیب های زیادی داشته است. بد شروع شد، بعد بدتر شد، بعد بهتر شد، بعد واقعاً خوب شد، و اکنون به سطح بسیار منفی، به خصوص از نظر جسمی و روحی، برگشته‌ایم. ما نمی توانیم فقط با نبوغ فدریکو کیزا یا دوسان ولاوویچ زندگی کنیم.

2007266

سپس از او در مورد موقعیت آلگری و اینکه آیا زمان تغییر فرا رسیده است یا خیر پرسیده شد: “گاهی اوقات حرفه شما متوقف می شود، حتی مربیانی که عناوین زیادی کسب کرده اند، گاهی اوقات می روند زیرا تیم باید خود را بازسازی کند و به مسیرهای دیگر برود. مطمئناً می توانید یک پروژه جوانان در تیم انجام دهید، اما همچنین باید درک کنید “هر باشگاهی که باشد. شما متعلق به یووه یکی از مهم ترین تیم های جهان است، ما باید جوان تر شویم، اما همچنین باید به بازیکنان جوان این شانس را بدهیم که بهترین های خود را نشان دهند و نتیجه بگیرند.

مدافع سابق این تیم در مورد ایده انتخاب تیاگو موتا به عنوان جانشین آلگری گفت: “او مربی بسیار خوبی است که در بولونیا عملکرد بسیار خوبی دارد. امیدوارم موتا بتواند در آینده به یوونتوس بپیوندد. این یک فرصت عالی است. محیط یوونتوس باید تغییر کند، به دنبال انگیزه های جدید باشید و بازیکنانی را جایگزین کنید که انتظارات شما را برآورده کنند.” “

مجله اخبار فوتبال خارجی