حسین قربان زاده روی آنتن: پاسخ به همه سوالات


سرویس خبر شماره: 1993619
21 ژانویه 1402 در 2:25 ب.ظ.
241

0نقطه نظر

حسین قربان زاده امشب ساعت 20 روی آنتن به سوالاتی درباره سفرش در سازمان خصوصی سازی و تصمیماتش در عرصه فوتبال پاسخ می دهد.

حسین قربان زاده روی آنتن: پاسخ به همه سوالات

به گزارش اسپورت سه، شاید گفتن این حرف اشتباه نباشد حسین قربان زاده یکی از مطرح ترین نام های سال فوتبال ایران یادمان باشد کسی که در مدت 22 ماه تصدی خود در سازمان خصوصی سازی در نهایت با وجود تمام کاستی ها موفق شد. یکی از بزرگترین مراکز فوتبال کشور یعنی آغاز خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس افتتاح شود.

به این ترتیب قربان زاده بارها مورد انتقاد و کنایه اهالی فوتبال قرار گرفت تا جایی که پاسخ او به مشکلات مختلف این دو باشگاه و حضور مکرر در صدا و سیما انگیزه او برای انتخابات قانونگذاری در آن زمان تلقی شد. این اظهارات آن را “رمز تخریب” خود می داند، زیرا توسط بی تکلف باشد چنین این امر به نفع مدیران اصلی فوتبال نبود به خصوص که او با وجود شانس زیاد حتی برای انتخابات مجلس ثبت نام نکرد.

از سوی دیگر حضور او در برنامه های تلویزیونی و کناره گیری استقلال از آسیا باعث تنفر قشر آبی هواداران ایرانی از او شد. نقش اصلی سناریوی حذف استقلال آسیا را بدانید تا جایی که خود او نیز در گفت و گو با “مجله اخبار فوتبال” این مشکل را تشخیص داده و اعلام می کند:هواداران استقلال بیشتر از همه به او علاقه داشتند.» او در این زمینه پاسخ مناسبی دارد.

به هر حال گذشت و سوت پایان دوران جنجالی حسین قربان زاده در سازمان خصوصی سازی در 9 تیر 1402 به صدا درآمد و او کم کم از فوتبال دور شد و حالا پس از قریب به 6 ماه دوری از فوتبال، او در زندگی خود احساس آرامش می کند. آرامشی که احتمالاً با مصاحبه صریح و صریح او با «پژمان رهبر» مدیرمسئول سایت مجله اخبار فوتبال، دوباره به هم می ریزد. باید شاهد تفکرات و واکنش های گسترده او از سوی هواداران فوتبال باشیم.

این گفتگو را می توانید عصر امروز از ساعت 20 در سایت آنتن مشاهده کنید. مصاحبه ای که پاسخگوی بسیاری از علامت سوال های سال آخر فوتبال ایران است.

محورهای گفتگوی حسین قربان زاده عبارتند از:

1) چرا خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال
۲) شناخت فوتبال توسط مدیران سنتی
3) مشکل حقوق پخش را حل کنید
4) نگاه عربستان به فوتبال
5) ماجراهای انتقال از بیرانوند به استقلال
6) رویدادهای مرتبط با برنامه جنجالی فوتبال سطح بالا
7) چرا سعید آذری به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب نشد
8) دلیل سرکوب استقلال آسیا
9) نحوه انتخاب علی خیر
10) نحوه پرداخت پول استراماچونی

مجله اخبار فوتبال داخلی