خاطره جالب مورینیو از شبی که او و رونالدو اشک ریختند

ژوزه مورینیو در گفتگو با سرویس رسانه ای آمازون پرایم ویدئو، شکست رئال مادرید تحت هدایت خود مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2011-2012 را یادآور شد که رویاهای قهرمانی آنها در آن فصل را نابود کرد. . ما در آن زمان بهترین تیم اروپا بودیم. ما لالیگا را برده بودیم و رکورد بیشترین گل زده را شکستیم و اگر به فینال لیگ قهرمانان می رسیدیم می توانستیم پیروز شویم. شکست مقابل بایرن در ضربات پنالتی بدترین شب دوران مربیگری من بود.

وی افزود: بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در راه خانه گریه کردم و این تنها بار بود که این کار را انجام دادم. کمی بعد خورخه مندز (مدیر برنامه های رونالدو و مورینیو) با من تماس گرفت و گفت: به من لطف کن و برو پیش کریستیانو چون او در وضعیت بسیار بدی است. در پاسخ به مندز گفتم که “من هم خوشحال نیستم” اما به خودم گفتم خود را جمع و جور کنم، گریه نکن و به سمت کریستیانو برو. ما بعد از این شکست داغون شدیم.

رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت. دو تیم روز 11 می به مصاف هم رفتند و در آلیانز آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به گزارش روزنامه فرانسوی “Equip” قضاوت این دیدار بر عهده کلمان تورپن فرانسوی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: رقابت دو دوست در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / از بچگی آرزوی این روز را داشتیم

سرویس اخبار فوتبال خارجی