خطر محرومیت 4 ستاره ایرانی از فینال‌های احتمالی


سرویس خبر شماره: 2000275
18 فوریه 1402 در 04:19
519

0نقطه نظر

بازی سوریه بزرگترین مشکل ایران در جام حذفی

چهار بازیکن ایرانی در آستانه محرومیت از فینال های احتمالی قرار دارند.

خطر محرومیت 4 ستاره ایرانی از فینال احتمالی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چهار بازیکن ایرانی که احتمالاً در دیدار با قطر به میدان خواهند رفت، در آستانه محرومیت احتمالی از فینال قرار دارند و انتظار می رود در بازی امروز با تمرکز زیادی به میدان بروند و مراقب باشند. برای اجتناب از داور مسابقه کارت. زرد دریافت نکنید.

بازی با سوریه پس از محرومیت های مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، سعید عزت اللهی و محمد محبی که کارت زرد گرفتند، همچنان می تواند برای ایران تلفات داشته باشد و آنها باید با احتیاط کامل مقابل قطر بازی کنند.

علیرضا بیرانوند با توجه به پستی که در اختیار دارد، احتمال کمتری برای دریافت کارت زرد دارد و فقط باید به مشکلات حاشیه ای که بهانه ای به داور نمی دهد، وقفه های بازی و اعتراضاتی که او را از ضروریات محروم می کند، توجه کند. بازی احتمالی دوران فوتبالش علیرضا یکی از کلیدی ترین بازیکنان ایران است.

1982331

شجاع خلیل زاده یکی از آماده ترین بازیکنان تیم ملی است که با توجه به مصدومیت مجید حسینی و کیفیت فوق العاده ای که ارائه کرد کلیدی خواهد بود که جایگزینی نخواهد داشت و در این بازی مقابل خط حمله فنی قطر به میدان رفت. باید با احتیاط بیشتری بازی کرد

1985699

سعید عزت اللهی نیز یکی از بازیکنانی است که با توجه به موقعیتی که در زمین بازی می کند خطر دریافت کارت زرد را دارد، او می تواند یکی از عناصر کلیدی در فینال احتمالی باشد، تجربه فوق العاده او و سبک بازی او در یک بازی بسیار مهم است. مسابقه فینال که برای تیم ملی مفید خواهد بود.

1985475

محمد محبی ستاره ایران مقابل ژاپن نیز در دیدار سوریه کارت زرد گرفت و در آستانه محرومیت قرار دارد هرچند احتمال حضور مهدی قیدی مقابل قطر و استراحت و حضور محمد محبی در فینال وجود دارد. آنچه باید در برنامه کادرفنی تیم ملی برای بازی فردا دیده شود.

1986757

تیم ملی ایران با چهار بازیکن تک کارته شرایط خاصی دارد و اگر بازیکنان ایران مانند دیدار مقابل ژاپن اشتباهات کمی داشته باشند، می توانند با همه بازیکنان در فینال حاضر شوند.

مجله اخبار فوتبال داخلی