طارمی در عربستان منفجر شد: من عاشق الهلال هستم!


سرویس خبر شماره: 1993524
20 ژانویه 1402 در 11:35 ب.ظ.
19.2k امتیاز خبر|

30نقطه نظر

با بیش از یک میلیون امتیاز خبردر توییتر

ویدئویی از علاقه مهدی طارمی به باشگاه الهلال در صفحات مجازی الهلال دست به دست شد.

طارمی در عربستان منفجر شد: من عاشق الهلال هستم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آینده مهدی طارمی برای فصل آینده نامشخص است. قرارداد این بازیکن با پورتو در تابستان سال آینده به پایان می رسد و با وجود اینکه در ژانویه مشتریانی دارد اما از اینتر به عنوان جدی ترین مقصد این مهاجم ایرانی یاد می شود.

نراتزوری که به خریدهای آزاد و بدون یورو شهرت دارند، مذاکرات برای جذب طارمی را در ژوئن سال آینده آغاز کردند، اما مشخص است که طرف های عربستانی فصل گذشته آقای گل پرتغالی را نیز در نظر داشتند، هرچند که او نیز پیشنهاداتی از این کشور دریافت کرده بود و ترجیح می داد. برای ادامه شرکت در فوتبال اروپا.

1977179

تابستان امسال از الهلال به عنوان یکی از تیم های خواهان مهدی طارمی نام برده شد. پرافتخارترین تیم قاره آسیا برای تقویت خط حمله خود از جذب مهاجم آسیایی ابایی نداشت تا بتواند از سهمیه آسیایی در لیگ قهرمانان اروپا نیز استفاده کند اما مهاجم ایرانی پورتو به این پیشنهاد پاسخ منفی داد.

حالا شنیده می شود که الهلال ممکن است تابستان امسال با پیشنهادی جذاب سعی کند طارمی را جذب کند و همین موضوع باعث شد یکی از هواداران این تیم عربستانی در اردوی تیم ملی قطر به دیدار مهاجم بوشهری رفته و از او جویا شود. لباس های آبی ریاض را بپوشید.

1977180

در ویدئویی که در تمامی حساب های کاربری معروف عربستانی پخش شده است، دو هوادار عربستانی به سراغ مهدی طارمی رفته و از او می خواهند به الهلال بیاید. طارمی که ابتدا متوجه صحبت های آنها نمی شود، سپس با شنیدن نام الهلال عبارت “من الهلال را دوست دارم” را به زبان انگلیسی تلفظ می کند که با خوشحالی این هوادار عربستانی همراه است.

این ویدیو در فضای مجازی عربستان بیش از یک میلیون امتیاز خبرداشت و هواداران الهلال خوشحالی خود را از ابراز علاقه طارمی به این تیم نشان دادند و حتی برای تیم رقیب خود النصر که تیمش در سراسر جهان شناخته شده است شعار می دادند. جهان بوده است

1977178

رسانه عربستانی اسپورت هنگام انتشار این ویدئو عنوان “طارمی در مذاکرات رسمی موضع خود را برای پیوستن به الهلال مشخص می کند” را برای گزارش خود انتخاب کرد و نوشت که بازیکن ایرانی پورتو از علاقه خود به الهلال صحبت کرد که در نوع خود جالب است

1977182
جالب اینجاست که تمامی صفحات معروف عربستانی با میلیون ها فالوور در توییتر از جمله صفحه گل عربی این ویدئو را منتشر کرده اند و به نظر می رسد هواداران الهلال از صحبت های طارمی هیجان زده شده اند. جایی که او در واکنش به اظهار نظر یکی از هواداران الاهلی و الهلال که هر دو دوست دارند طارمی در تیم محبوبشان باشد، مهاجم ایرانی الهلال را انتخاب می کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی