ستاره بایرن در رادار رئال و سیتی/رقابت سخت گواردیولا و آنچلوتی برای ستاره سریع

رئال مادرید همیشه به راحتی بازیکن مورد نظر خود را پیدا می کند، اما آنها برای جذب آلفونسو دیویس، مدافع چپ بایرن مونیخ با مشکل مواجه شده اند. قرارداد دیویس در سال 2025 به پایان می رسد و رئال مادرید از پایان فصل گذشته مشتاق جذب او بوده و قصد دارد امسال 40 تا 50 میلیون یورو برای جذب او هزینه کند. ایده این بود که او همچنان تلاش‌های بایرن برای تمدید قراردادش را رد کند تا اگر می‌خواهند از او پول بگیرند، بایرن مجبور به معامله شود.

بستگی به این دارد که دیویس پول بیشتری از بایرن برای پیوستن به رئال مادرید و دوستش دیوید آلابا در اسپانیا رد کند. طبق گزارش هفته گذشته اتلتیک، پیشنهاد بایرن میلیون ها بیشتر از لوس بلانکوس است. در همین حال، روزنامه میرور مدعی شد که منچسترسیتی و چلسی نیز به دیویس علاقه دارند. مشکل برای رئال مادرید پیچیده است زیرا آنها پول زیادی به بازیکنان نمی پردازند و این رقابت قیمت نقل و انتقالات را بالا می برد.

باید دید که آیا گزارش های مربوط به علاقه سیتی و چلسی ادامه خواهد داشت یا خیر. اگر اینطور باشد، رئال مادرید ممکن است واقعاً مجبور شود از میگوئل گوتیرز، بازیکن خیرونا، که بازیکن بسیار ارزان‌تری برای لوس بلانکوس خواهد بود، عقب نشینی کند. با این حال از دیویس به عنوان هدف اصلی رئال مادرید (پس از کیلیان امباپه) یاد می شود.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی