“پسران اینجا را دوست دارند” – یورگن کلوپ مطمئن است که خروج او بر قراردادها تأثیر نخواهد گذاشت – لیورپول اف سی

یورگن کلوپ پیشنهادهایی مبنی بر اینکه جدایی او از لیورپول می‌تواند جرقه‌ای برانگیخته شود را نادیده گرفت و به هواداران گفت: «نگران نباشید».

پس از پیروزی یکشنبه در جام حذفی مقابل نوریچ، کاپیتان باشگاه ویرجیل فن دایک در پاسخ به این سوال که آیا او بخشی از دوره جدیدی در آنفیلد خواهد بود یا خیر، پاسخی بدون تعهد داد.

و او تنها بازیکن کلیدی نیست که آینده اش در حال حاضر نامشخص به نظر می رسد، محمد صلاح و ترنت الکساندر آرنولد هر دو نیز تنها 18 ماه از قراردادشان باقی مانده است.

توضیح داد: واقعیت پشت اظهارات ویرجیل فن دایک در مورد آینده لیورپول

با این حال، وقتی به کلوپ گفته شد که ممکن است با کناره گیری او در تابستان، هسته اصلی تیمش شروع به از هم پاشیدن کند، او پاسخ داد: «نه، نه فکر نمی‌کنم.

“این کاملا طبیعی است. وقتی چیزی را که باید می گفتم، همیشه واضح بود که دنیای بیرون لحظه ای به شما فرصت نمی دهد تا آن را پردازش کنید، فکر کنید، نکته بعدی این است: “چه کار می کنی؟!”

یک هفته پیش هیچ کس از تصمیم من خبر نداشت و 18 ماه از قرارداد من گذشته بود و هیچکس نپرسید. پس به ما استراحت بده

“اگر من اینجا هستم، باید دیدگاهی در مورد اتفاقات بعدی ایجاد کنیم، این کاملا طبیعی است، هیچ کس نباید نگران باشد.

این تیم، اکثریت همه چیز دقیقاً همینطور است، اما اگر می‌خواهید کسی را پیدا کنید که اکنون در امنیت نیست و تا سال 2025 قرارداد داشته باشد، آن را پیدا خواهید کرد.

می‌دانستم که این اتفاق می‌افتد، زیرا نمی‌توانی با این نوع سؤال‌ها صبر کنی، ویرژیل بیرون نرفت و نگفت، اتفاقاً چیزی که می‌خواهم بگویم این است….

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 4 اکتبر 2023: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول (L) در یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی گروه E لیگ اروپا بین لیورپول اف سی و اتحادیه اس جی با محمد صلاح صحبت می کند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

همیشه در مورد سوالات است و ما همیشه باید به این نوع چیزها پاسخ دهیم. هرچی میخوای بنویس، این باشگاه 100 درصد پایداره و همه چیز درست میشه، من 100 درصد مطمئنم.

“بقیه، ما باید از طریق سوالات شما بگذریم و چند پاسخ بدهیم و این طور است. مردم ما، توصیه می کنم در این بخش آرامش خود را حفظ کنند.

اغلب اوقات نگرانی‌های هواداران آنقدر بزرگ نیست که رسانه‌ها فکر می‌کنند، زیرا شما ضریب هوشی هواداران ما را دست کم می‌گیرید. آنها می دانند که این جور چیزها پیش می آید.

“این کاملا طبیعی است، در این لحظه چیزی برای نگرانی وجود ندارد.

ما در این فصل هستیم و همه این صحبت‌ها می‌تواند بخشی از حواس‌پرتی احتمالی این فصل باشد، و این در همه فصل‌ها یکسان است، چه سرمربی فصل بعد را بشناسید یا نه.

پسرها باید به چیزهایی فکر کنند، این یک حق انسانی است، این کاری است که شما باید انجام دهید. قبل از اینکه در مورد هر چیزی تصمیم بگیرید، فکر می کنید.»

سنگاپور - شنبه، 29 ژوئیه 2023: ترنت الکساندر-آرنولد (L) لیورپول و یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در یک جلسه تمرینی قبل از بازی دوستانه پیش فصل بین باشگاه لیورپول و لسترسیتی FC در ورزشگاه ملی سنگاپور.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کلوپ در ادامه فاش کرد که به دلیل جدایی قریب الوقوع خود، هیچ نقشی در مذاکرات قرارداد با هر سه بازیکن نخواهد داشت.

اما او شکی ندارد که آنها دوست دارند اقامت خود را در باشگاهی که در آن خوشحال هستند تمدید کنند.

وی ادامه داد: نیازی به تاثیرگذاری من نیست، این کاملا طبیعی است.

باشگاه برای مدتی از جدایی من خبر داشت و می‌توانست از زمان برای بستن بازیکنان استفاده کند و سپس من بگویم، اتفاقاً من دیگر اینجا نیستم.

“شما نمی توانید اینگونه کار کنید، به خصوص نه با رابطه ای که ما داریم.

زمان کافی برای انجام همه کارها وجود دارد. این بازیکنان دوست دارند اینجا باشند، این را فراموش نکنید، اینطور نیست که یک پایشان بیرون باشد.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 19 آگوست 2023: محمد صلاح از لیورپول، کاپیتان ویرجیل فن دایک و ابراهیما کوناته در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و AFC بورنموث در آنفیلد.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

“آیا آنها می خواهند کمی در مورد چشم انداز بدانند؟ آنجاست و در پشت پرده اتفاق خواهد افتاد.

«تنها بخش آزاردهنده شما (خبرنگاران) هستید! چون همه چیز خوب است، اما از آنجا که ما دائماً به سؤالات پاسخ می دهیم، به نظر می رسد “آنجا چه خبر است؟”

اما چیزها، به ویژه چیزهای مهم، به زمان نیاز دارند.

“همه چیز خوب است، نگران نباشید – شما (خبرنگاران) می توانید نگران باشید – فقط برای شما (هواداران) در خانه، نگران نباشید. خیلی خوب است، پسرها این مکان را دوست دارند، من این را در واقع می دانم.

بقیه، چه زمانی چه اتفاقی خواهد افتاد، خواهیم دید.

https://www.thisisanfield.com/2024/01/the-boys-love-it-here-jurgen-klopp-confident-his-exit-wont-impact-contracts/ منبع: