فولام به لیورپول در مورد تهدید “هیجانی” هشدار داد – اما ترس از اینکه قرمزها با برد “فرار کنند” – باشگاه لیورپول

فولام یک بازیکن «هیجان‌انگیز» دارد که لیورپول باید در این آخر هفته نگران او باشد، اما قرمزها هنوز هم برای پیروزی چشمگیر حمایت می‌شوند.

شاگردان یورگن کلوپ بعدازظهر یکشنبه به کریون کوتیج می روند و می دانند که هر چیزی غیر از برد باعث تضعیف روحیه می شود.

لیورپول به مصاف یک تیم فولام می‌رود که از هم‌اکنون تا پایان فصل کم بازی می‌کند، اما آنها می‌توانند تهدید بزرگی در روز خود باشند.

کوتاجرز قبلاً در خانه مقابل آرسنال در این فصل پیروز شده‌اند و یک عملکرد پایین‌تر از حد قرمزها می‌تواند به راحتی منجر به نتیجه بد شود.

قبل از بازی یکشنبه، هنری جکسون با کایل بون، هوادار و روزنامه نگار فولام صحبت کرد.@the_bonnfire) برای بحث در مورد فصل تا به امروز، درگیری آخر هفته و موارد دیگر.

از زمانی که آخرین بار در دسامبر صحبت کردیم، آیا اوضاع بهتر شده است یا بدتر؟

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 10 ژانویه 2024: توسین آدارابیویو (L) از فولام و لوئیس دیاز از لیورپول در جریان بازی نیمه نهایی جام حذفی فوتبال لیگ برتر فوتبال بین باشگاه لیورپول و فولام اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

همه چیز به همین شکل باقی مانده است، که چیز خوبی است!

هنوز حفره های بزرگی در خط میانی وجود دارد که باید در تابستان برطرف شود، اما ظهور رودریگو مونیز در خط حمله بسیار پر شور بود.

جایگزینی الکساندر میتروویچ با محصول آکادمی چیزی است که هیچ کس در راه است و باعث صرفه جویی در هزینه باشگاه می شود که می تواند در پست های دیگر خرج کند.

نتایج عالی و عملکردهای افتضاحی به دست آمده است، اما این اتفاق در لیگ برتر امروز رخ خواهد داد.

به طور کلی، این یک پایان مثبت برای فصل است که بخشی از نبرد سقوط نباشیم، حتی اگر به نظر می رسد فولام کمی زودتر از آنچه ما می خواستیم به ساحل رفته باشد.

بهترین و بدترین بازیکنان فولام در این فصل چه کسانی بوده اند؟

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 3 می 2023: ویلیان بورخس داسیلوا از فولام در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و فولام اف سی در آنفیلد.  لیورپول 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

به طور باورنکردنی، ویلیان و بابی رید با وجود اینکه هر دو بیش از 30 سال سن داشتند، باز هم عالی بودند. سهم آنها در حفظ این باشگاه و پیشبرد آن بسیار زیاد بوده است.

Bernd Leno نتوانست قهرمانی های یک فصل خود را از سال گذشته بازسازی کند، اما او به خوبی کار کرده است و ظهور Muniz یک امتیاز فوق العاده بوده است.

الکس ایووبی در اولین فصل خود به عنوان یک خرید کم خطر و با پاداش فوق العاده بود، در حالی که ظهور توسین آدارابیویو عظیم بود.

این باشگاه دارای تعدادی دارایی ارزشمند است که امیدواریم در آینده نزدیک آنها را نقد کنند، مانند توسین، ژوائو پالهینیا و آنتونی رابینسون و دوباره سرمایه گذاری دقیقی انجام دهند.

از طرف دیگر، خط هافبک بهم ریخته است. اگر بایرن مونیخ همچنان به بایرن مونیخ علاقه مند باشد، ممکن است پالهینیا این تابستان را ترک کند و تعداد کمی از دارایی های باقی مانده در میانه راه وجود دارد که اعتماد به نفس در فصل آینده را القا کند.

آیا سیلوا هنوز هم مرد مناسبی برای این کار است؟

لیورپول، انگلستان - شنبه، 12 آگوست 2023: مارکو سیلوا، مدیر فولام، در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه اورتون و فولام اف سی در گودیسون پارک.  فولام 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

مارکو سیلوا کاملاً مرد این کار است.

لیست بازیکنانی که زیر نظر سیلوا بیش از حد انتظارات از آنها عمل کرده اند، هر ماه بیشتر می شود.

او از نظر تاکتیکی ماهر است و قابلیت تطبیق را در طول فصل دارد. او می تواند بحران مصدومیت را به خوبی پشت سر بگذارد و می تواند استعدادها را شکوفا کند و از بازیکنان متوسط ​​بیشترین بهره را ببرد.

در تابستان امسال هیچ جستجوی مربیگری در Craven Cottage وجود ندارد و درست است.

امیدهای قهرمانی لیورپول را چگونه ارزیابی می کنید؟

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 14 آوریل 2024: دیوگو جوتا بازیکن لیورپول پس از از دست دادن فرصتی در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس در آنفیلد واکنش نشان داد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ای وای. همه ما روی شما و آرسنال حساب می‌کردیم که چیزی متفاوت به ما بدهید، اما هر دوی شما اشتباه کردید!

منچسترسیتی که یک عنوان دیگر را به دست می آورد، بزرگترین بی حوصلگی خواهد بود، اما متأسفانه، همان احساس اجتناب ناپذیری را دارد که در نهایت فصل گذشته آرسنال را پشت سر گذاشت.

متأسفانه برای لیورپول، با توجه به مصدومیت‌های هنگفتی که یورگن کلوپ مجبور به حرکت شده است، به نظر می‌رسد توپچی‌ها بهتر از شما برای به چالش کشیدن سیتی مجهز هستند.

هر چه لیورپول در اواخر بازی ها بیشتر با آتش بازی می کرد، بیشتر احساس می کرد که این لغزش اجتناب ناپذیر است.

با توجه به مصدومیت‌ها و سایر محدودیت‌های تیم، کاری که کلوپ در این فصل انجام داده است قابل توجه نیست، اما به نظر می‌رسد که موانع زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر وجود دارد.

تنها چیزی که برای آنها پیش می‌آید این است که اگر از لیگ اروپا حذف شوند، نیازی به نگرانی در مورد هدایت فوتبال اروپا در همان زمان نخواهند داشت، که مهم است.

دوست داری کی قهرمان لیگ بشه؟

لیورپول، انگلستان - شنبه، 23 دسامبر 2023: یورگن کلوپ (R) مدیر لیورپول و میکل آرتتا مدیر آرسنال در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و آرسنال اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کسی جز سیتی در این مرحله – بیایید کمی خوش بگذرانیم؟

هیچ دلیلی وجود ندارد که همان باشگاه متعلق به دولت ملی هر سال قهرمان شود.

از دیدگاه روزنامه نگاری خنثی، قهرمانی آرسنال یا لیورپول داستان های جالب زیادی را به همراه خواهد داشت، اما فکر می کنم در حال حاضر به اندازه کافی سیتی را خورده ام.

در مورد یکشنبه، نبردهای کلیدی کجا برگزار می شود؟

لندن، انگلیس - شنبه، 6 آگوست 2022: ژائو پالهینیا فولام در جریان بازی لیگ برتر FA بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج.  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

برای فولام، همیشه با پهلینها شروع می شود، کسی که باید در مقابل بازی استثنایی انتقالی لیورپول، سنگی در وسط باشد.

Robinson و Timothy Castagne (Kenny Tete؟ احتمالاً نه) دست خود را از بیرون پر خواهند کرد و باید زمان‌هایی که یک به یک مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند را محدود کنند.

در ادامه، اگر Pereira آن را از وسط، که معمولاً یک سکه است، نداشته باشد، آنها باید به Iwobi برای اجرای ترانزیشن ها و ایجاد خطر در یک سوم حمله تکیه کنند.

این بازی این پتانسیل را دارد که یک مسابقه پیست باشد درست مانند بازی معکوس که با نتیجه 4-3 به پایان رسید.

فولام در آن مسابقه یک تغییر فوق العاده انجام داد و لیورپول برای جلوگیری از لغزش دیگری در تعقیب قهرمانی باید بسیار محکم تر باشد.

با این حال، اگر فولام در اوایل شروع به کار کند، پتانسیل سقوط را دارد، به خصوص اکنون که فصل آنها اساساً به پایان رسیده است.

اگر می توانستید فقط یک بازیکن لیورپول در فولام داشته باشید، آن بازیکن چه کسی بود؟

منچستر، انگلستان - یکشنبه، 7 آوریل 2024: الکسیس مک آلیستر، بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه منچستریونایتد و باشگاه لیورپول در اولدترافورد.  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اوه مرد، از کجا شروع کنم؟

این باید الکسیس مک آلیستر باشد، که من بارها درباره اینکه به عنوان نامزد «امضای فصل» بسیار دست کم گرفته شده، فریاد زده ام.

آرژانتینی فقط 25 سال سن دارد و در تمام طول سال در هر دو مرحله بازی استثنایی بوده است – یک ستاره شماره 8 واقعی در خط هافبک.

تماشای تفاوت لیورپول در فصل گذشته و این فصل با نفوذ مک آلیستر در خط هافبک شروع و به پایان می رسد.

البته، محمد صلاح یک ستاره است، اما روشی که مک آلیستر به تنهایی خط هافبک لیورپول را چرخانده است – که فصل گذشته پنیر سوئیسی بود – ستاره ها (و نشانه های دلار) را در چشمان من قرار داده است.

در نهایت، پیش بینی شما چیست؟

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 21 فوریه 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، پس از مسابقه لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و باشگاه لوتون تاون در آنفیلد جشن می گیرد.  لیورپول 4-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

فولام در طول دو ماه گذشته به قدری ناسازگار بوده است که پیش بینی اینکه کدام نسخه از سفیدپوشان ظاهر می شود دشوار بود، اما با نزدیک شدن به پایان فصل، آنها از نظر ذهنی نرم تر و نرم تر بودند.

اگر لیورپول بتواند زودتر دروازه را باز کند، این پتانسیل را دارد که با این کار فرار کند. با توجه به اینکه باشگاه اخیراً چند نتیجه نامطلوب داشته است، نگه داشتن آنها برای مدت طولانی دشوار خواهد بود.

لیورپول باید در نهایت به عنوان برنده 3-1 یا 4-1 به میدان برود.

البته، اگر ویلیان گلی خیره کننده بزند و پریرا یکی از مسترکلاس های معروف خود را داشته باشد و لیورپول چند موقعیت را از دست بدهد (که اخیراً مستعد آن شده است)، می تواند بسیار متفاوت پایان یابد.



https://www.thisisanfield.com/2024/04/fulham-warn-liverpool-of-sensational-threat-but-fear-reds-can-run-away-with-win/ منبع: