ما فردا بازی انگلیسی را تیتر خواهیم کرد! (تصویر)

در این بین فیفادی بعدی و برگزاری دو دیدار آخر مرحله گروهی لیگ ملت های انگلیس مصادف شد با حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران. انگلیسی ها که با توجه به حضور سی کیو در کشورشان این سرمربی و کیفیت کار او را به خوبی می شناختند، به ویژه عملکرد تیم ملی مقابل اسپانیا و پرتغال را به یاد آوردند و در پیروزی آسان مقابل ایران تردید جدی داشتند. در آخرین دوره کارلوس کی روش چیزی از انگلیسی ها کم نگذاشت و خیلی زود در اولین سخنرانی خود در مورد بازگشت به نیمکت تیم ملی در اظهارنظری که کاملا حساب شده به نظر می رسید خدا را شکر کرد که با انگلیس همگروه شد و در اولین دنیای خود با این تیم روبرو شد. مسابقه جام حذفی!
این در حالی است که باخت انگلیس به ایتالیا و تساوی ناامیدکننده مقابل آلمان در ومبلی با قدرت بازی تیم ملی ایران مقابل اروگوئه و سنگال همراه شد تا اولین بازی انگلیس در جام جهانی قطر که تا 6 ماه پیش برای اهالی رسانه یک اتفاق محسوب می شد. در آن کشور آنچه که به عنوان یک دیدار مفرح و دوستانه تعبیر می شد به چالشی جدی تبدیل شد.
حالا وقتی به سایت مجله سان مراجعه می کنید و صفحه بازی آن تیم مقابل ایران را باز می کنید، برای توصیف تیم ملی ایران با این عبارت مواجه می شوید: حریف بی پروا.

توصیفی که شاید برایشان تا حدودی منطقی به نظر برسد و تصور می کنند تیم ملی ایران فارغ از انتظار صعود به بازی های خوب و عملکرد قابل قبولی بسنده می کند. اما بر کسی پوشیده نیست که سومین جام جهانی با حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی امید زیادی را برای هواداران فوتبال ایران برای خلق شگفتی ایجاد کرده است.
به خصوص بعد از نمایش فوق العاده تیم ملی مقابل اروگوئه و سنگال با تمام ستاره هایشان با سرمربیگری کارلوس کی روش، حالا همه امیدوارند که ایران در جام جهانی همکار خود را شکست دهد و حتی دستیار اول کارلوس کی روش به پیشرفت او بسیار خوشبین است. به دور بعدما متقاعد شده ایم که به مرحله حذفی جام جهانی صعود خواهیم کرد. صعودی که تاریخ را رقم خواهد زد.”
واضح است که شرایط نسبت به 6 ماه گذشته کاملاً تغییر کرده است و پس از نتایج ولز و آمریکا در آخرین فیفا و 6 نتیجه ناامید کننده انگلیس در لیگ ملت های اروپا، اکنون تیم ملی ایران شانس برتری دارد. گروهش و این تغییر شرایط بدون شک به دنبال اتخاذ راهکارهای محافظه کارانه تر سرمربیان حریفان ایران در جام جهانی برای رویارویی با تیم ملی خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در جریان قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر در 22 فروردین امسال، خبرنگاران انگلیسی از صعود قاطع تیم ملی کشورشان به جام جهانی و پیروزی در دیدارهای دوستانه هفته گذشته مقابل عاج خوشحال شدند. سواحل و سوئیس، با افتخار سرفصل خبرها شدند. این در حالی است که تیتر روزنامه سان بیش از هر نشریه انگلیسی زبان دیگری ذائقه هواداران تیم ملی ایران را تحت تاثیر قرار داده است.ما به ایران رسیدیم، خدا را شکر!

در آن زمان تیم ملی ایران هفته آخر مقدماتی جام جهانی را با باخت مقابل کره و پیروزی مقابل لبنان به پایان رسانده بود و دراگان اسکوچیچ روی نیمکت او بود. سرمربی وقت تیم ملی که عصبانی و در عین حال با انگیزه تیتر روزنامه سان به نظر می رسید، عکس آن روزنامه را در دفترش در ساختمان پک چسباند تا نوعی محرک ذهنی برای انتقام گرفتن از او داشته باشد. انگلیسی در جام جهانی
اما دو ماه بعد و تنها در 10 روز تمام امیدهای خبرنگاران و رسانه های ورزشی انگلیسی جای خود را به ناامیدی داده است. باخت به مجارستان، تساوی های متوالی با آلمان و ایتالیا و در نهایت باخت شرم آور مجارستان در ومبلی، شرایط را برای ساوت گیت، تیم و هوادارانشان تغییر داد. انگلیسی ها که امیدوار بودند این بار با حضور در فینال یورو و حضور در جمع چهار تیم اخیر روسیه، مدعی اصلی جام جهانی قطر باشند، به موفقیت جام جهانی بدبین شده اند. تعداد زیادی از سوپراستارها در تیم خود.


سرویس خبر شماره: 1846318
11 اکتبر 1401 @ 12:59 |
4.8K |

0نقطه نظر

سان هنوز ایران را جدی نگرفته است

یکصد و هشتاد و چهار روز پس از تیتر جنجالی روزنامه سان در واکنش به نزدیک شدن انگلیس به ایران، اکنون وضعیت کاملا متفاوت است.

ما فردا بازی انگلیسی را تیتر خواهیم کرد!  (تصویر)