من هرگز مدیرعامل استقلال نمی شوم/ کسانی که تظاهر به اقتصاد می کنند تفاوت ضریب جیبی و ضریب جینی را نمی دانند!/ وزیر! لطفاً بررسی پس از داده‌های دهه 90 را علامت بزنید

واعظی آشتیانی در پایان خطاب به مسئولان وزارت ورزش گفت: به عنوان فردی که سهم کوچکی در باشگاه استقلال داشتم و مدتی در این مجموعه خدمت کردم، خواهش می کنم این بار داده های دهه 90 را بنویسند و ننویسند. به آنجا برگرد زیرا توانایی تحمل سختی و فشار هواداران استقلال به اوج خود رسیده است و لیاقت این وضعیت را ندارند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

واعظی آشتیانی با بیان اینکه در این شرایط چه کسی می تواند استقلال را از وضعیت فعلی خارج کند، خاطرنشان کرد: باشگاه هایی مانند استقلال که پایگاه اجتماعی بالایی دارند و سرمایه زیادی دارند نیاز به مدیران پاک و متفکر دارند. کسانی که مباشر خوبی برای مردم هستند. مدیر خوبی برای باشگاهی باشید که نزدیک به 80 سال سابقه دارد. کسانی که می توانند به طور موثر از منابع در دسترس خود استفاده کنند. آن را به ویرانه تبدیل نکن و برو.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او انتخاب مدیرعامل استقلال است، خاطرنشان کرد: قبل از انتخاب سردار آجرلو در این خصوص با من تماس گرفته شد و در همان زمان پاسخ همیشگی خود را دادم و در رابطه با باشگاه بزرگ استقلال و هوادارانش، دیگر در مجموعه ای که زمانی در آن کار می کردم کار نخواهم کرد.

وی با بیان اینکه کدام فردی از بین مدیران فوتبال می تواند این مسئولیت را بر عهده بگیرد، تصریح کرد: نمی توانم شخص خاصی را نام ببرم، اما خوشبختانه در 22 سال مالکیت لیگ برتر ثابت شده که تعدادی از مدیران قادر به مدیریت استقلال هستند. باشگاه. آنهایی که افتخار کرده اند و استقلالی هم هستند. افراد و مدیران باتجربه در این زمینه کم هستند اما ما آنها را داریم. اگرچه ممکن است تعداد آنها با انگشتان یک دست یکی نباشد، اما من نگران هستم.

امیررضا واعظی آشتیانی، مدیرعامل باشگاه استقلال که به همراه این تیم در هشتمین دوره لیگ برتر به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافت، در گفت و گو با خبروشی درباره شایعه بازگشتش به استقلال به عنوان مدیرعامل گفت. گفت: من چنین کاری نمی کنم. قبلاً گفته ام که اگر یک بار در جایی کار کنم دیگر برنمی گردم.

وی افزود: کسانی که من را در این سی و چند سال در سمت های رهبری می شناسند می دانند که اگر در تفرجگاهی کار کنم و آنجا را ترک کنم دیگر برنمی گردم. اگرچه برخی از دوستان از گروه تشکر می کنند.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: متأسفانه بارها و بارها ثابت شده که کسانی که برای باشگاه استقلال مدیران انتخاب می کنند به دنبال چنین چیزهایی نیستند. استقلال تیمی محبوب و مورد حمایت است که نیاز به یک مدیر توانمند، کارآمد، شجاع و مدبر دارد. کسی که نگاه اقتصادی و فرهنگی دارد.

آشتیانی افزود: می ترسم بعد از امتحان دوباره شروع کنند. کسانی که اسم خودشان را اقتصاد می گذارند، اما فرق بین «ضریب جیبی» و «ضریب جینی» را نمی شناسند! کسانی که مدعی تحصیلات عالی در زمینه ورزش و اقتصاد فوتبال هستند اما نمی دانند چگونه پول هنگفتی که به باشگاه می رسد را مدیریت کنند! آنها نمی دانند چگونه آن را خرج کنند. کسانی که مبالغ هنگفتی را برای تملق به بازیکنان به حساب استقلال واریز می کنند و آینده را پیش بینی نمی کنند!