ناتینگهام فارست در “مذاکرات پیشرفته” برای جذب دین هندرسون از منچستریونایتد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

و به گفته Talk Sport، به نظر می رسد یک معامله به سرعت در حال پیشرفت است.

هندرسون فصل گذشته را به صورت قرضی در سیتی گراوند سپری کرد، زیرا از کمبود فرصت های تیم اصلی و آنچه او به عنوان وعده های شکست خورده یونایتد توصیف کرد، ناامید شده بود.


بر اساس گزارشی جدید، منچستریونایتد در حال مذاکره با ناتینگهام فارست برای انتقال دین هندرسون، دروازه بان این تیم است.

“[Forest] در حال مذاکره پیشرفته با #MUFC در مورد قرارداد دائمی دین هندرسون هستیم.

اگر یونایتد بتواند به این رقم برای بازیکن 26 ساله نزدیک شود، مطمئناً به تامین بودجه یک جانشین و احتمالاً فردی برای رقابت یا حتی جایگزینی دخیا کمک می کند.

📲 گوش کن ☞ pic.twitter.com/wnWmHZN1kL

شکستن: #NFFC در حال مذاکره پیشرفته با #MUFC در مورد قرارداد دائمی دین هندرسون

– منابع talkSPORT متوجه می شوند

با پایان یافتن قرارداد با اسپانیایی در پایان این ماه، یونایتد درآمد نقل و انتقالاتی از او به دست نخواهد آورد، اما با فسخ قرارداد پر سود 375 هزار پوندی در هفته، تنها در یک فصل، پس انداز هنگفتی در حدود 20 میلیون پوند خواهد داشت.

او فصل گذشته را به صورت قرضی در سیتی گراوند گذراند و قرار است به موقع از مصدومیت برای فصل جدید بازگردد. – منابع talkSPORT درک می کنند

به طور بالقوه، هزینه انتقال هندرسون و صرفه جویی سالانه در دستمزد دخیا می تواند برای اریک ده هاگ یک سینه جنگی 50 میلیون پوندی برای یافتن یک دروازه بان جدید فراهم کند، مانند ستاره آکادمی ماتی کووار، که با اسپارتا پراگ قهرمان لیگ چک شد. در این فصل، به طور بالقوه قادر به ارائه پوشش است.



https://thepeoplesperson.com/2023/06/06/nottingham-forest-in-advanced-talks-to-sign-dean-henderson-from-manchester-united-264956/ منبع:

او فصل گذشته را به صورت قرضی در سیتی گراوند گذراند و قرار است به موقع از مصدومیت برای فصل جدید بازگردد.

با وجود علامت سوال در مورد آینده دیوید دخیا و وضعیت رشد هندرسون، به نظر می رسد که باشگاه مایل است هندرسون را ترک کند، و استیو کوپر مصمم است که او را بین چوب ها در باشگاه میدلندز نگه دارد.