ناپولی به خاطر بارسلونا به سیم پایانی زد


سرویس خبر شماره: 1997728
7 فوریه 1402 در 4:15 ب.ظ.
4.5 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

70 میلیون یورو در زمستان خرج شده است

ناپولی می خواهد مسیر یک فصل فاجعه بار را تغییر دهد و با تمام قدرت به دیدار کلیدی مقابل بارسا نزدیک شود.

ناپولی به خاطر بارسلونا به سیم پایانی زد

به گزارش “ورش سه”، پس از شروع بد گارسیا، بحران با ماتزاری ادامه یافت و نتیجه در آمار مشخص است: ناپل با 21 امتیاز اختلاف با رهبر نهم است، سوپرکاپ مقابل اینتر را از دست داد و جام حذفی نیز با شکست مواجه شد. شکست 4-0 مقابل فروزینونه.

در زمستان امسال، باشگاه تصمیم گرفت کاری را انجام دهد که در تابستان امسال انجام نداد: تقویت تیم.

1983595

لئاندر دندونکر آخرین خرید در یک پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای ناپولی بود که هنوز به پایان نرسیده است. این هافبک به صورت قرضی از استون ویلا با بند خرید حدود 10 میلیون یورویی وارد می شود.

پیش از این، ناپل ورود مدافع کناری مازوکی از سالرنیتانا (ترانسفر 3 میلیون یورویی)، هافبک تهاجمی ترائوره ​​از بورنموث (قرضی با گزینه خرید 25 میلیونی) و گرانترین آنها، سیریل نگونگه را رسمی کرده بود. پس از شروع تماشایی فصل با ورونا (6 گل و دو پاس گل در 19 بازی)، این بازیکن 23 ساله بلژیکی با تقریبا 20 میلیون یورو به ناپل پیوست و یک تهدید جدی برای پولیتانو در جناح راست محسوب می شود.

1983594

ناپل در حال تلاش برای بستن بازار نقل و انتقالات با جدیدترین بازیکن خود یعنی ناهون پرز (مدافع وسط) است. ستاره آرژانتینی اودینزه حدود 18 میلیون یورو قیمت دارد و جایگزین استگارد می شود که با 7 میلیون راهی جنوا می شود.

انتظار می رود ناپل برای اینکه زمستان امسال خود را تقویت کند و برای رویارویی با بارسا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده شود، رکورد نقل و انتقالات زمستانی 70 میلیون یورویی را ثبت کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی