نوروزی فرد: حریف آسانی برای استقلال نیستیم

نوروزی فرد در گفت و گو با خبرنگار ما درباره شرایط پیکان گفت: از نظر فنی شرایط خوبی داریم. بازی خوبی مقابل نساجی داشتیم و با جو سنگین ورزشگاه وطنی و با توجه به حضور تماشاگران خونگرم مازندرانی توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و اگر خوش شانس بودیم پیروز می شدیم. با این حال کسب یک امتیاز در این بازی خارج از خانه راضی کننده است و امیدوارم به این روند خوب ادامه دهیم.

نوروزی فرد درباره محرومیت سامان فلاح و تعداد زیاد مصدوم پیکان تاکید کرد: این هم از بدشانسی ماست. مصدومان زیادی داریم از جمله سامان فلاح که برای بازی بعدی محروم است. امیدوارم جایگزین ها بیشترین کارایی را داشته باشند. دست به دست هم داده ایم تا بتوانیم بازی های خوبی ارائه دهیم و نتایج خوبی کسب کنیم. امیدوارم خداوند به ما کمک کند و با پایان این بدبختی ها نتایج بهتری بگیریم.

مدافع پیکان درباره دیدار با استقلال خاطرنشان کرد: استقلال تیم بسیار خوبی است که برای قهرمانی می جنگد. آنها در هفته های اخیر بسیار خوب بازی کرده اند و بازی های خود را با اختلاف پیروز شده اند. قطعا کار سختی داریم اما تیم ما جوانان با انگیزه زیادی دارد و حریف آسانی برای استقلال نخواهیم بود. امیدوارم بتوانیم با بازی خوب به نتیجه ای که می خواهیم برسیم.

وی درباره صحنه خطای بازیکن نساجی و اعلام پنالتی از سوی داور به سود حریف گفت: در این صحنه توپ لیز خورد و من واقعیت بازیکن حریف را قبل از صحنه ندیدم. سعی کردم پایم را بکشم تا ضربه ای به او نزند اما متأسفانه ضربه ای زد و پنالتی گرفته شد. خطا درست بود اما به هر حال فوتبال اتفاق می افتد. از آقا مجتبی (حسینی) و اعضای تیم عذرخواهی می کنم و امیدوارم در آینده جبران کنم.


سرویس خبر شماره: 1869521
20 فوریه 1401 ساعت 4:35 ب.ظ
11.1 هزار امتیاز خبر|

7نقطه نظر

من بازیکن حریف را ندیدم، خطای پنالتی انجام دادم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال پیکان با تساوی مقابل نساجی مازندران در هفته بیستم به مصاف استقلال می رود. بهروز نوروزی فرد مدافع میانی پیکانی امیدوار است تیمش مقابل استقلال نتیجه خوبی بگیرد.

مدافع پیکان در پایان افزود: جای ویژه ای برای تشکر از آقای حسینی دارم. آقا مجتبی مربی ای است که همیشه به جوانان فرصت می دهد و من مدیون ایشان هستم. او امسال با این جوانان شاهکاری کرد. اینکه شخصیت هایی از تیم ما به فوتبال معرفی شده اند نشان دهنده عظمت کار آنهاست. امیدوارم در آینده بتوانیم با نتایج بهتری پاسخگوی اعتماد سرمربی و کادر فنی باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع پیکان می گوید مجتبی حسینی تا اینجای کار در لیگ برتر با این بازیکنان جوان کار بزرگی انجام داده است.

نوروزی فرد: حریف آسانی برای استقلال نیستیم